Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری تأکید کرد: نقاطی که از ابتدای سال جاری خسارت سیل دیده اند در اولویت اجرای پروژه‌های آبخیزداری و آبخوانداری قرار گیرند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰ اقتصادی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی - به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان جنگل‌ها، مسعود منصور دیروز در جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی که با دستور کار ارائه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها برگزار شد، گفت: برای تخصیص و توزیع اعتبارات سال جاری باید، جامع‌نگری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست سازمان جنگل ها، جامع نگری در مدیریت و برنامه ریزی حوزه های آبخیز را امری لازم و ضروری دانست و تاکید کرد: مجموعه اقداماتی که در یک حوزه آبخیز می‌تواند به کاهش بحران و پایداری حوزه‌های آبخیز منجر شود، باید در برنامه‌ریزی مد نظر قرار گیرد.

هشدار وقوع سیلاب در 11 استان طی امروز و فرداانسداد محور هراز به دلیل سیلاب/ بارش برف و باران در جاده‌های 18 استان

 

وی آبخیزداری و آبخوان داری را اقدامی اساسی در جهت حفظ منابع پایه بویژه آب و خاک کشور دانست و از معاونت آبخیزداری و دفتر مهندسی و مطالعات خواست مناطق بحرانی و سیل خیز استان‌ها را شناسایی کرده و برنامه ریزی و اقدامات لازم را جهت کاهش خسارات سیل و جلوگیری از رسوب و فرسایش خاک انجام دهند.

 منصور در ابتدای این نشست انتخاب خاوازی را به عنوان وزیر جهاد کشاورزی تبریک گفت و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان خاطرنشان ساخت: خوشبختانه دکتر خاوازی در جلسه رای اعتماد به موارد کلیدی در خصوص منابع طبیعی اشاره کردند که این نشان از توجه ایشان به  منابع طبیعی کشور است.

وی ادامه داد: رای بالای نمایندگان نشان از دانش و تخصص دکتر خاوازی است و همه باید با برنامه‌ریزی لازم در جهت پیشبرد و تحقق اهداف و برنامه های ایشان تلاش کنیم. انتهای پیام/ R1342/P/S7,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل سیل برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • تجلی زندگی بر مدار مدیریت زمان
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان