Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس از برگزاری نخستین دفاع مجازی از رساله دکتری در دانشگاه تربیت مدرس خبر داد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حسن مسلمی نایینی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس از برگزاری نخستین دفاع مجازی از رساله دکتری در دانشگاه تربیت مدرس خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با عنایت خداوند متعال نخستین دفاع کاملا آنلاین رساله دکتری در دانشگاه تربیت مدرس در دانشکده مهندسی مکانیک، گروه مهندسی ساخت و تولید با موفقیت بسیار زیاد انجام شد.

ضدعفونی دانشگاه تربیت مدرس با مثبت شدن تست کرونا یکی از کارکناندانشگاه تربیت مدرس در رتبه‌بندی جهانی «کیو اس» سال 2020 قرار گرفتاز ورود افراد مشکوک به کرونا به دانشگاه تربیت مدرس جلوگیری می‌شود

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس افزود: این رساله مربوط به حسین طالبی، تحت راهنمایی مسلمی نایینی که قبلا پیش دفاع خود را برگزار کرده بود، در حضور 7 تن از اساتید و تعدادی از دانشجویان و چند تن از صنعت این دفاع را کاملا به صورت آنلاین انجام شد.

وی ادامه داد: جلسه دفاع، به صورت آنلاین در شبکه دانشگاه پخش شد و طبق گزارش مسئول روابط عمومی دانشگاه حدود 280 نفر شاهد این جلسه دفاع بودند. مسلمی یادآور شد: جلسه در حدود 3 ساعت و بدون هیچگونه مشکلی با کیفیت بسیار بالا و کاملا بصورت آنلاین برگزار شد.  

انتهای پیام/

R1541/P/S1,1412/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دانشگاه تربیت مدرس ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس ویروس کرونا دانشگاه تربیت مدرس ویروس کرونا نخستین دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» برگزار می‌شود.

نشست علمی «تبلیغ دین؛ آسیب‌ها و بایسته ها» با حضور حجت الاسلام محمدصفر جبرییلی عضو هیأت علمی گروه کلام اسلامی و الهیات جدید پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

این نشست امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ساعت ۲۱ به صورت مجازی برپا خواهد شد.

علاقه مندان جهت شرکت در این نشست می‌توانند به لینک پخش مجازی: aparat.com/el_balagh/live مراجعه کنند.

کد خبر 6087357 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • حسگر تشخیص زودهنگام سرطان سینه طراحی شد
  • لغو جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای
  • نشست علمی«تبلیغ دین؛ آسیب ها و بایسته ها» برگزار می شود
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • وزیر علوم: استخدام هیئت علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای معنا ندارد
  • جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد
  • (عکس) رئیسی دکتری گرفت
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس‌جمهور اعطا شد
  • دکتری افتخاری دانشگاه کراچی به آیت‌الله رئیسی اعطا شد
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند