Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@04:42:37 GMT

اجرای رزمایش امداد محرومان در کلیشادوسودرجان

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۵۳۵۴

اجرای رزمایش امداد محرومان در کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از آغاز رزمایش مومنانه کمک به محرومان این شهر خبر داد.

حامد اخگر  با بیان اینکه اثرات شیوع ویروس کرونا بر اقتصاد خانوار و معیشت اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه بیشتر است، اظهار کرد: از آغاز شیوع این ویروس تمامی امکانات و منابع خود را جهت جلوگیری از شیوع آن بکار گرفتیم.

وی با اشاره به مشارکت شهروندان و پایگاه‌های بسیج محلات این شهر در ضدعفونی مناطق مختلف شهر، تصریح کرد: بعد آنکه رهبر معظم انقلاب دستور برگزاری رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و اقشاری که از شرایط شیوع بیماری کرونا آسیب دیده‌اند را صادر فرمودند، افراد و گروه‌های زیادی برای تحقق این مطالبه رهبری در شهر کلیشادوسودرجان اعلام آمادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار کلیشادوسودرجان اضافه کرد: با کمک خیران و نهادهای مردمی در چهار محله شهری رزمایش مومنانه جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تهیه بسته‌های معیشتی جهت امدادرسانی به محرومان برگزار شد.

اخگر یادآورشد: اقلام توزیع شده بین نیازمندان شامل بسته‌های مواد غذایی حاوی گوشت، مرغ و برنج و بسته‌های بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی بود که بین سالمندان و خانواده‌های محروم در سطح شهر کلیشادوسودرجان توزیع شد.

کد خبر 418366

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند کرونا در اصفهان مدیریت شهری شهرداری شهر حقوق شهروندی مشارکت شهروندان محرومان کمیته امداد محرومیت زدایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین

به گزارش قدس آنلاین، تسای مینگ-ین مدیر کل دفتر امنیت ملی تایوان امروز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که حفظ ثبات در تنگه تایوان به نفع هر کسی در جامعه بین‌الملل از جمله چین است.

مراسم تحلیف لای چینگ- ته رئیس جدید دولت تایپه که حاکمیت چین بر تایوان را رد می‌کند، روز ۲۰ مه (۳۱ اردیبهشت) برگزار می‌شود. کار تسای اینگ- ون نیز که عقیده مشابهی با لای چینگ- ته در مورد پکن دارد، در این سمت به پایان می‌رسد.

تسای مینگ- ین مقام امنیتی تایوان مدعی شد که در حال حاضر چین از رویکرد چماق و هویج در قبال تایپه استفاده می‌کند و به تاثیرگذاری بر روی سیاست خارجی دولت جدید امیدوار است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه نیاز به توجه ویژه دارد این است که بعد از ۲۰ مه، از ژوئن تا نوامبر، زمانی است که رزمایش‌های نظامی منظم چین برگزار می‌شود.

این مقام ارشد تایوان ادعا کرد: این که آیا کمونیست‌های چین از این فصل گرم به عنوان بهانه‌ای برای انجام تمرین‌های نظامی برای اعمال فشار بیشتر به تایوان استفاده می‌کنند یا نه، نکته کلیدی است که دفتر امنیت ملی روی آن تمرکز می‌کند.

پس از سفر نانسی پلوسی رئیس اسبق مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در سال ۲۰۲۲، چین یک رزمایش بزرگ را در نزدیکی این جزیره ترتیب داد. بار دیگر نیز به دنبال دیدار تسای اینگ-ون رئیس تایوان با کوین مک‌کارتی رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در کالیفرنیا، پکن رزمایش بزرگی را برگزار کرد.

چین طی ۴ سال گذشته به علت سیاست‌های تحریک آمیز ایالات متحده برای نزدیک شدن به تایوان، فعالیت‌های نظامی هشدار آمیز را در تنگه تایوان انجام داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • اجرای ۲۰۰ عنوان ویژه برنامه درهفته بسیج سازندگی در گیلان
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • تسهیل در روند اجرای بزرگراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید