Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رودبار‌جنوب گفت: همانطور که از نام شهرستان مشهود است رودهای زیادی در منطقه جاری بوده و در بارندگی حوزه‌های آبریز زیاد شده و سرانجام سیل می‌شود. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

قانعی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رودبار‌جنوب با اشاره به گذشت 21 روز از سیل در شهرستان رودبارجنوب اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده در این منطقه همچنان ادامه دارد، تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان پای کار بودند و هنوز هم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان رودبار‌جنوب با بیان اینکه در حال حاضر بحث مسکن و لایروبی قنوات در حال انجام است گفت: در سیل ابتدای امسال زیرساختهای شهری و روستایی از جمله راه دسترسی مردم آسیب دیده‌اند و عمده شهرستان رودبارجنوب و تمام بخش جازموریان این شهرستان درگیر سیل و سیلاب شد.

وی با اشاره به اینکه تا آخرین لحظه کنار مردم خواهیم بود و کمک خواهیم کرد تا مشکلات برطرف شود افزود: مشکلی که وجود دارد این است که در روزهای بعد و ماه‌های بعد نیز احتمال سیل وجود دارد، سایه تهدید سیل بر شهرستان رودبار‌جنوب همیشه وجود دارد و باید یکبار برای همیشه جمع شود.

قانعی‌فر با بیان اینکه جلسات متعددی در سطح استان و کشور برگزار شده تا از این اتفاق جلوگیری شود خاطرنشان کرد: در حال حاضر نماینده وزیر کشور در شهرستان رودبار‌جنوب وجود دارد تا یک طرح مطالعاتی دقیق تدوین شود تا برای همیشه بحث وقوع سیل از این شهرستان جمع شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین خسارات سیل تقریبا به کشاورزی و راه‌های دسترسی بوده است گفت: محصولات زراعی عمدتا تخریب شده است، خسارت کشاورزی نیز برآورد هزینه شده و به ستاد بحران استان و کشور ارسال شده است.

سرپرست هلال‌احمر کشور: بسته‌های غذایی یک ماهه در جنوب کرمان توزیع می‌شودتلاش بی‌وقفه پرسنل بیمارستان صحرایی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان جنوب کرمان به روایت تصویرگزارش ویدئویی تسنیم از محرومیت جنوب کرمان| مردمی که تنها سقفی امن برای زندگی و آبی سالم برای نوشیدن می‌خواهند

فرماندار شهرستان رودبار‌جنوب عنوان کرد: در بحث کشاورزی دو تصمیم گرفته شده و با فوریت احیای چاه‌های کشاورزی و قنوات در دستور کار جهاد کشاورزی و گروه‌های جهادی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بر اثر سیل 13 پل بسیار بزرگ تخریب کامل شده و تعدادی زیادی از آب‌نماها در جاده‌های شهرستان نیز کاملا تخریب شده است افزود: در بحث بازسازی راه‌ها تعریض راه‌ها نیز باید در دستور کار قرار بگیرد.

قانعی‌فر تصریح کرد: همانطور که از نام شهرستان مشهود است در رودبار‌جنوب رودهای زیادی جاری بوده و در یک بارندگی حوزه‌های آبریز ما زیاد شده و سرانجام سیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سالهای اخیر که خشکسالی بوده است متاسفانه مسیر رودخانه‌ها به زمین‌های کشاورزی تبدیل شده و این مسیرها مسدود شده است گفت: این آبهای روان باید به تالاب جازموریان هدایت شود که نیاز به یک طرح مطالعاتی جامع است.

فرماندار شهرستان رودبار‌جنوب با بیان اینکه اعتبارات محدود است اما امیدواریم بعد از طرح مطالعاتی بلافاصله اجرایی شود اظهار داشت: با توجه به اینکه از ابتدای سال جاری درگیر سیل بودیم اما از کرونا غافل نشده‌ایم و با همکاری سایر نهادها اقدامات برای پیشگیری از شیوع بیماری در شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه دو پست قرنطینه در ورودی و خروجی رودبار‌جنوب ایجاد شده و راه‌ها کنترل می‌شود گفت: امیدواریم که شیوع کرونا در رودبارجنوب کم باشد و تاکنون فقط یک مورد مثبت کویید19 در رودبار‌جنوب داشته‌ایم.

قانعی‌فر با تقدیر از تمام دستگاه‌های اداری، نیروهای مسلح و گروه‌های جهادی که در منطقه سیل‌زده حضور داشته و همکاری کردند افزود: امیدواریم که این همکاری‌ها تا پایان مشکلات مردم سیل‌زده ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیل استان کرمان سیل زده سیل شهرستان رودبار جنوب سیل زده راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد

همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

روز گذشته همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها به میزبانی معاونت جامعه و مردم جامعه مدرسین و در محل سالن اجتماعات این جامعه برگزار شد.

در ابتدای این همایش گزارشی از برخی اقدامات و فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها ارائه شد. ساخت مسکن، درمانگاه، مسجد، مدرسه و خدمت رسانی به مردم در نقاط محروم یا حادثه دیده از جمله، میانه، سرپل ذهاب، سی‌سخت، زابل و پل‌دختر، از جمله سرفصل‌های ارائه شده در این گزارش بود.

در ادامه؛ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، تقویت فعالیت‌های جهادی را مطالبه رهبر معظم انقلاب – مد ظله العالی – عنوان کرد و ابراز داشت: بهترین نوع مشارکت مردم، مشارکت در فعالیت‌های جهادی است.

وی اظهار داشت: اعتقاد داریم موفق‌ترین نوع خدمت رسانی به مردم توسط گروه‌هایی رقم می‌خورد که از جنس خود مردم هستند و با انگیزه الهی و در راستای اعتقادات دینی گام بر می‌دارند.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم افزود: جبهه استکبار با هر امکاناتی که داشته باشد توان مقابله با «قدرت ایمان» را ندارد. شهید سلیمانی سنبل برجسته‌ای از همین گفتمان است که توانست استکبار را به ذلت بکشاند.

آیت الله طبسی، سخنران پایانی این همایش نیز با تقدیر از فعالیت‌های جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها گفت: کارهای خیری که توسط شما انجام می‌شود به برکت دعای آسمانی هاست. هستند کسانی که اموال زیادی دارند اما برای کارهای دیگر پول خرج می‌کنند و توفیق استفاده از این اموال در راه خیر را ندارند.

وی افزود: اگر خداوند این کشور را حفظ کرده است و نعمات خود را برای آن می‌فرستد، به برکت همین کارهای خیری است که به انجام می‌رسد و شما آثار کارهای خود را در این دنیا و هزاران برابر در آخرت خواهید دید.

عضو جامعه مدرسین ابراز داشت: از شما خواهران و براداران وظیفه شناس، تقدیر و تشکر دارم و از خداوند می‌خواهم که به شما عمری طولانی و با برکت و فرزندانی بهتر از خود شما که این راه را ادامه دهند عطا فرماید و مشمول دعای خیر حضرت حجت – عجل الله تعالی فرجه الشریف – شوید.

دیگر خبرها

  • اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها ضرورت دارد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • ترنم باران، همچنان در کرمان گوش نواز است
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • آخرین وضعیت امداد رسانی به شهرستان زیرکوه
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند