Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@19:57:01 GMT

۵۵۰ نفر از خدمه ناو روزولت به کرونا مبتلا شده‌اند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۶۵۴۹

۵۵۰ نفر از خدمه ناو روزولت به کرونا مبتلا شده‌اند

نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ناوهواپیمابر تئودور روزولت به ۵۵۰ نفر افزایش یافته است. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیروی دریایی آمریکا اواخر روز شنبه اعلام کرد از 92 درصد خدمه ناوهواپیمابر تئودور روزولت آزمایش کرونا گرفته شده است که نتیجه آزمایش 550 نفر مثبت و 3673 نفر منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام نیروی دریایی آمریکا 3696 نفر از این ناوهواپیمابر به ساحل منتقل شده‌اند.

نیروی دریایی آمریکا همچنین اعلام کرد در کل 945 نفر در بخش نیروی دریایی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و چهار نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

آخرین آمار جهانی کرونا/ ابتلای بیش از 532000 نفر در آمریکا +جدول25 نظامی آمریکایی در «عین الاسد» به کرونا مبتلا شدندتعداد قربانیان کرونا در آمریکا از 20500 نفر گذشتترامپ: اقتصاد آمریکا تعطیل شده است


انتهای پیام/

R1016169/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" ویروس کرونای جدید ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا اخبار آمریکا ویروس کرونای جدید ویروس کرونا نیروی دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار احمد راستی، معاون دانش و پژوهش نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۱۱ اردیبهشت در اختتامیه اولین جشنواره ملی خلیج فارس در مرکز هرمزگان با اشاره به نقش تاریخی مردم جنوب ایران در اخراج امپریالیسم و استکبار از این منطقه، یاد و خاطره همه شهدای عرصه دریا در کشورمان را گرامی داشت و اظهار کرد:‌ ملت ایران با دلاوری و شجاعت خویش توانست بزرگ ترین نیروی دریایی وقت جهان را از جزایر خلیج فارس بیرون کند و این افتخاری برای هر ایرانی است.

بنابر گزارش ایسنا، به گفته وی، روز ملی خلیج فارس، روز یادآوری مجاهدت های تاریخی در مسیر حفظ کشور و استقلال و عزت ملی است و اکنون این اقتدار ملی در اوج خود در شرایطی قرار دارد که هیچ عنصر فرامنطقه ای قادر به عرض اندام در برابر ملت ایران نیست.

سردار راستی همچنین تصریح کرد:‌ اشراف کامل هوایی، سطحی و زیرسطحی در خلیج فارس برقرار است و دوران گردن کشی گذشته برای ملت ایران طی شده است و این حوزه تمدنی متعلق به کشورهای پیرامونی آن است و نباید اجازه دهند که مستکبران در این منطقه به بهانه های واهی جولان دهند.

معاون نیروی دریایی سپاه با طرح این نکته که اقتدار و عظمت ملت ایران به حدی رسیده که دشمنان به دنبال ائتلاف سازی برای مهار این قدرت روز افزون هستند، خاطرنشان کرد: در همین مسیر ائتلاف سازی نیز شاهد شکست مفتضحانه دشمنان هستیم.

وی گفت: خلیج فارس، دریای صلح و دوستی و برادری است و این کانون انرژی در جهان نباید عرصه دخالت برخی بیگانگان برای اختلاف افکنی میان کشورهای منطقه شود. این دریای گسترده، بیش از ۳۰۰ میلیون نفر را در کشورهای پیرامونی خود جای داده و لذا اهمیت این منطقه بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار راستی با تقدیر از نخبگان و نوآوران کشورمان و شرکت کنندگان در جشنواره اختراعات خلیج فارس، این تلاش های ارزشمند را گامی در مسیر استقلال و عزت ایران اسلامی برشمرد و از بانیان این جشنواره قدردانی و اظهار کرد: نیروی دریایی سپاه نیز در سایه همکاری همدلانه با نخبگان و دانشگاهیان و مبتکران کشورمان در عرصه های مختلف، توانسته به سطح برتری از بازدارندگی در صیانت از منافع ملی کشورمان دست یابد و تداوم این راه نیز با بر همین پایه استوار است.

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس متعلق به همه ملت ایران و بستری امن برای همه ملت های منطقه است که می بایست با هم از آن بهره برده و خود، تعیین کننده موضوعات و مولفه های آن باشند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901502

دیگر خبرها

  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • معاون نیروی دریایی سپاه: مسکونی سازی برخی جزایر خلیج فارس با جدیت دنبال می شود
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • عملیات «فتح موعود» و تحقیر نیروی دریایی آمریکا
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت