Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@04:03:59 GMT

راهنمای معلمان برای ورود به «شاد»

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۶۸۲۲

راهنمای معلمان برای ورود به شبکه آموزشی دانش‌آموز(شاد) منتشر شد.

1- مرحله اول: اپلیکیشن «شاد» را از آدرس زیر دانلود کرده و روی دستگاه هوشمند خود نصب نمایید: http://shaddl.medu.ir

2- مرحله دوم: پس از نصب برنامه، وارد اپلیکیشن شوید و شماره تلفن همراه خود را وارد کنید که شماره تلفن همراه معلم باید دقیقا همان شماره مشخص شده در سامانه سناد باشد که قبلا توسط مدیر ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم است خط تلفن روشن باشد. پس از دریافت پیامک تأیید و ارسال شماره آن در اپلیکیشن، وارد برنامه می‌شوید، پس از ورود در ابتدا نام خود را وارد نمایید که این نام برای تمام مخاطبین شما اعم از مدیر، دانش‌آموزان و اولیا نمایش داده می‌شود.

3- مرحله سوم: گزینه «ورود مدیر/معلم/ دانش‎آموز » را انتخاب کنید. در کادر نمایش داده شده، نقش «معلم» را انتخاب کنید. پس از آن، در کادر جدید، کد ملی خود را وارد نموده و دکمه تأیید را فشار دهید.

4- مرحله چهارم: در کادر باز شده، گزینه«مشاهده لیست مدارس » را انتخاب کنید و سپس مدرسه مورد نظر را تعیین نمایید.

5- مرحله پنجم: گروه‌های کلاسی شما که قبلا توسط مدیر ساخته شده‌اند، اکنون قابل دسترسی هستند. در کادر باز شده، با انتخاب گزینه «مشاده لیست گروهی کلاسی» همواره می‌توانید فهرست آنها را مشاهده کنید و به داخل کلاس‌ها مراجعه کنید همچنین شما مدیر(admin) همه گروه‌های کلاسی خود هستید.

6- مرحله ششم: پس از اتمام ثبت‌نام، از روز بعد دانش‌آموزان مدرسه خود را به عضویت در اپلیکیشن شاد دعوت کنید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دانش آموز لیست مدارس دانش آموز مدرسه شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۶۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • شرط اعزام حسن یزدانی به المپیک پاریس اعلام شد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند