Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی پیروان امام خامنه ای لبیک گویان برای شکستن دژهای ناممکن سینه سپر می کنند تا رو سیاه کنند عالم سیاه روی شیطان بزرگ را.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، در این روزهای کرونایی بد نیست بدانیم بسیجیان نه تنها در خانه نماندند، بلکه با جانشان هم بازی می کنند و به سوی کوچه پس کوچه های این شهر شبانه رهسپار می شوند تا عملیات ضدعفونی و پاکسازی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که از هر کسی برنمی آیید ولی، اینان می گویند به عشق سردار دلها و پای منبر امام خامنه ای نشسته اند که اینقدر با جسارت در روزهای بحرانی خطر وضعیت قرمز را نادیده گرفته و به جای اینکه در خانه امن خود باشند برای تهیه مایع ضدعفونی اقدام به تشکیل چندین کارگاه کرده اند.

چه کاریست خوب مواد ضدعفونی را هم می توان وارد کرد همین امروز کلی ارز و پول و سرمایه مملکت را بدهید از آمریکا همین مواد را با همین کیفیت وارد کنید چرا با جان یک مشت دانشجو بازی می کنید حتما کلی هم پول به این دانشجوها می دهید! رقم صفر این پولها آنقدر زیاد هست که این جوانان را مجاب کرده جان خود را در شرایط وجود کرونا ویروس به خطر بیندازند وگرنه هیچکس حاضر نیست یک قدم به ضرر جان خود بردارد.

اما پشت پرده این کارگاه ها چیست؟ جوانان بسیجی دانشجو که همگی محصل هستند و امروز به جای کلاس درسی که تعطیل است، سراغ کارگاه تولید و توزیع مواد ضدعفونی رفتند، تا درسهای که تئوری آموختند را به قالب تصویر بکشند و عملا دانششان را بسازند.

و اتفاقا مواد ضدعفونی ساخته شده دست همین دانشجوها در تست های آزمایشگاهی سربلند شده و مورد تائید وزارت علوم، قرار گرفته است! یعنی یک مشت دانشجوی بسیجی توانستند فرمولهای سخت و فلج کننده ای که دولت آمریکا هم امروز در مدرن ترین کارخانه هایش توان ساخت آن را ندارد، را در همین کردستان ما توسط تعدادی دانشجوی بسیجی ساخته شد.

آمریکا با همه قدرت و عظمتش امروز درخواست کمک از سازمان بهداشت جهانی دارد ولی در کردستان و سراسر ایران تعدادی بسیجی روی سیاه کرونا را به زمین کوبیده و در تلاش برای ساخت محصولاتی نه تنها برای خود بلکه برای ارسال به کشورهای چون آمریکا دارند.

تهیه 35 هزار لیتر مایع ضدعفونی کننده توسط جهادگران و دانشجویان بسیجی کردستان

در طرح #هم‌عهد_سلیمانی توسط هسته‌های مسئله‌محور پژوهش فناوری و اقدام میدانی اعتلای بسیج دانشجویی استان کردستان، کارگاه تامین و توزیع مایع ضدعفونی کنندۀ آب ژاول راه‌اندازی گردید و در مرحله اول ١٧٢٠٠ لیتر تامین و در مناطق محروم استان توزیع گردید و در مرحله دوم تا الان ١٨٠٠٠ لیتر آماده شده است و در حال توزیع در سرتاسر استان است.

دبیر طرح اعتلای بسیج دانشجویی کردستان در گفتگو با خبرنگار ما از تهیه و تولید 35000 لیتر مایع ضدعفونی کننده توسط جهادگران و دانشجویان کردستانی خبر داد.

سید عنایت جویبار گفت: با آغاز شروع ویروس کرونا، در لبیک به فرمان همیشگی امام خامنه‌ای(حفظه‌الله) و با تأسی به مکتب ایثار و خدمت شهداء و به یاد پاسدار انسان و انسانیت شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدامات و فعالیت های جهادی فراوانی توسط جهادگران و دانشجویان بسیجی استان کردستان صورت گرفت و در راستای خدمت‌رسانی و در ادامۀ خدمات و کمک‌های دانشجویان انقلابی به مردم کردستان و مناطق محروم، این بار کارگاه تامین و توزیع مایع ضدعفونی کنندۀ آب ژاول به همت اعتلای بسیج دانشجویی استان کردستان و هسته‌های مسئله‌ محور پژوهش فناوری و اقدام میدانی که ذیل حوزه‌های بسیج دانشجویی شهید تعریف و شهید مطهری و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه کردستان تشکیل و با همکاری اساتید شیمی و معاونت فرهنگی دانشگاه کردستان و حمایت ویژه سپاه بیت المقدس استان کردستان راه اندازی شد. 

وی بیان کرد: در مرحله اول این پروژه که با نام طرح #هم‌عهد_سلیمانی مزین گشت؛ به مدت ١٠ روز از ٢٩ اسفند ١٣٩٨ الی ١٠ فروردین ١٣٩٩ به صورت شبانه روزی و سه شیفته به انجام رسید، ٣٠٠٠ بطری ٢/٧ لیتری و ٦٥٠٠ بطری ١/٤ لیتری با حجم مجموع ١٧٢٠٠ لیتر مایع ضدعفونی کنندۀ آب ژاول توسط جهادگران تامین و در مناطق محروم سنندج از جمله نایسر، دوشان، اساوله، قشلاق، کانی کوزله، قرادیان، تقتقان، شهرک وحدت، حاجی‌آباد، ننله، سراب، گرمیان، ماجوله، سمان، نران و همچنین در مناطق محروم شهرستان های سقز، بانه و قروه توزیع گردید و در مرحله دوم نیز که از تاریخ ١٤ فروردین شروع شده است که با مدد الهی تا الان  ١٨٠٠٠ لیتر آماده شده است و در حال توزیع در سرتاسر استان است.

جویبار اظهار داشت: مایع ضدعفونی آب ژاول یک درصد از هیپوکلریت سدیم ساخته شده است که فرمول مولکولی آن NaOCl است و از موارد مصرف آن، می‌توان به ضد عفونی کننده انواع سطوح داخلی و خارجی منزل، انواع ظروف چینی، ملامین، بلور و ... اشاره کرد که مقدار مصرف آن بدین صورت است که هر ١ پیمانه محلول آب ژاول، باید با ٩ پیمانه آب سرد محلول شود.

 دبیر طرح اعتلای کردستان افزود: که کماکان این کارگاه به فعالیت خود ادامه می‌دهد، فلذا از دانشجویان و جهادگرانی که مایل به همکاری و کمک‌رسانی هستند، خواهشمند است به دانشگاه کردستان، کارگاه تامین و توزیع مایع ضدعفونی کنندۀ آب ژوال مراجعه نمایند.

وی عنوان کرد: تعداد ۶۵نفر به صورت سه شیفت در کارگاه تولید آب ژاول مشغول به کار هستند، که در ساعت های ۸ الی ۱۴ و ۱۶ الی ۲۰ و ۲۳ الی ۶ صبح در این سه شیفت مشغول هستند.

جویبار گفت: تا تاریخ ۹۸/۰۱/۲۰ به مقدار ۳۰۰۰۰ لیتر مایع ضدعفونی کننده آب ژاول در این کارگاه تولید شده است که ۱۹۰۰۰ لیتر آن در سطح شهر سنندج مناطق نایسر- تقتقان_دوشان_آساوله_فرجه_عباس آباد_قشلاق_حاجی آباد_بهاران_قرادیلن توزیع شده است.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین در روستاهای غار_ سراب حاجی پموق_چخماق دره_ شهرستان های :سقز_ بانه_قروه توزیع شده و مابقی هم روزانه پس از تولید توزیع می شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: توسط جهادگران و دانشجویان لیتر مایع ضدعفونی کننده بسیج دانشجویی استان کردستان مناطق محروم آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۷۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بیانی صبح دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ حدود ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای به صورت سیستمی از طریق سامانه توزیع سبوس گندم به تشکل‌های دامی، کارخانجات خوراک‌دام و واحدهای صنعتی دامپروری اختصاص داده شده است.

وی افزود: ۲۰ هزار تن از سبوس استحصالی کارخانجات آردسازی استان توسط تعاونی‌های دامی با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار دامداران و ۱۰ هزار تن در اختیار کارخانجات خوراک دام برای تبدیل به کنسانتره دامی قرار گرفته است.

وی یادآور شد: حدود ۳۳ هزار تن کنسانتره دامی در استان تولید و توزیع شده است.

سیروس امامی مسؤول بخش تغذیه دام جهاد کشاورزی استان کردستان نیز اظهار کرد: هدف از توزیع سبوس کاهش هزینه‌های تولید و کمک به دامداران و بهره‌برداران است و تمامی تعاونی‌ها و عوامل خرید سبوس خود را با مباشرت اتحادیه دامداران و از طریق سامانه خریداری کرده و دامداران روستایی می‌توانند با مراجعه به تعاونی‌ها نسبت به تأمین سبوس موردنیاز خود اقدام نمایند.

کد خبر 6097929

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • توزیع بیش از ۳۳ هزار تن سبوس یارانه‌ای در کردستان
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • توزیع بیش از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در فروردین ۱۴۰۳
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • قیمت روغن خوراکی امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران