Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:37:09 GMT

اعتراض پاساژها و بازارهای سرپوشیده نسبت به ادامه تعطیلی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۸۲۹۵

اعتراض پاساژها و بازارهای سرپوشیده نسبت به ادامه تعطیلی

ایسنا/کرمان رییس اتاق اصناف کرمان گفت: امروز جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا را در استانداری کرمان داریم که در این جلسه اعتراض برخی واحدهای صنفی را اعلام خواهیم کرد زیرا پاساژها و بازار سرپوشیده هنوز قرار است تعطیل باشند که برخی اعتراض دارند.

"یوسف جعفری" در گفت وگو با ایسنا درباره عدم ثبت نام واحدهای صنفی (که از روز گذشته فعال شده اند) در سامانه سلامت اظهار کرد: یک دوگانگی در مصوبه ۱۷ فروردین ستاد ملی کرونا درباره ثبت نام و فعالیت واحدهای صنفی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اعلام شده بود سایت برای ثبت نام واحدهایی که می‌خواهند از شنبه فعالیت خود را از سر بگیرند، از ساعت صفر جمعه ۲۳ فروردین باز خواهد بود و سوال این است سه میلیون واحد صنفی چگونه تا ساعت ۶ صبح می توانند ثبت نام کنند؟ ضمن اینکه سایت مشکل دارد و شخصا دو روز است که پیگیر ثبت نام در این سایت بوده و هنوز نتوانستم ثبت نام کنم.

رییس اتاق اصناف کرمان بیان کرد: مرکز بهداشت شهرستان کرمان نامه داده که اصناف یک هفته وقت دارند در سامانه ثبت نام کنند که این کار معقول تر است و باید ستاد ملی هم یا چند روز قبل از فعالیت امکان ثبت نام را فراهم می کرد و یا مهلت چند روزه بعد از بازگشایی می داد.

وی افزود: تا روزی که اصناف نمی توانستند فعالیت کنند، اجازه ثبت نام داده نشده است. 

جعفری اظهار کرد: امروز جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا را در استانداری کرمان داریم که در این جلسه اعتراض برخی واحدهای صنفی را اعلام خواهیم کرد زیرا پاساژها و بازار سرپوشیده هنوز قرار است تعطیل باشند که برخی اعتراض دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اصناف اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی واحدهای صنفی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان گفت: مجمع خیرین برنامه ها و خط مشی ستاد عتبات را ادامه می‌دهد و از ظرفیت آنان برای تقویت برنامه‌ها استفاده می کند.   سردار حکمتیان افزود: با برگزاری این مجمع در استان اعضای هیات مدیره انتخاب می‌شوند تا شاهد فعالیت مجمع خیران حرم ساز استان باشیم.   وی اضافه کرد: این مجمع در مسیر اهداف و ماموریت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات و استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیرین برای تسریع در بازسازی این اماکن مقدس فعالیت خواهد کرد.   سردار حکمتیان گفت: در انتخابات مجمع خیرین حرم ساز استان از بین ۷۰ داوطلب برای حضور در هیات امنا و بازرسی با رای گیری، افرادی برای اعضای اصلی هیات امنا انتخاب می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • حکم اسرائیل برای تعطیلی دفتر الجزیره
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • مقایسه صحنه اعتراضات دانشجویی در ایران و آمریکا
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟