Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی بیانه ای هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن گرامیداشت اعیاد خجسته شعبانیه و ولادت منجی عالم بشریت؛ با صدور بیانیه ای هفته سربازان گمنام امام زمان عج را به سربازان مخلص، بی ریا و جان بر کف حضرت ولی عصر (عج) تبریک و تهنیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در متن این بیانیه آمده است:

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ  فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبديلًا.

 

باسلام و درود به ارواح طیبه شهدای والاگهر و شهیدانی که مزد و اجرشان را نزد رب الارباب یافتند و مدال افتخارشان گمنامی در میان اهل دنیا و خوش نامی در عرش کبریایی است.

 

بسی عزت و افتخار برای مجاهدین خاموش و بی ادعا که نامشان در زیباترین نقطه تقویم و رفیع ترین روز عالم متقارن شده و شبش به شرف لیله القدر مشرف شده و این نیست مگر بزرگی و عظمت رسالت غیورمردان بی نام و نشان که فارق از هر ادعا و خودنمایی جامه رزمشان هماره بر تن و مرز مجاهدتشان بی انتهاست.

 

عزت غرورآفرین، امنیت پایدار و صلابت مثال زدنی ملت و میهن عزیز مدیون شجاعت، صلابت و اشراف علمی و اطلاعاتی سربازان سرافراز گمنام امام زمان عج در تمامی عرصه هاست که به مدد حضرت ولی عصر ارواحنا له الفدا  و تبعیت از منویات مقام عظمای ولایت مدظله العالی و با اتکا به قدرت درون محور، میسر بوده و طبق فرمایش معظم له که :"... هیچ تجربه پیشینی و راه طی شده ای در برابر ما وجود نداشت ..." اما سربازان ولایت با شکستن چهارچوب ها و کلیشه های مدرنیته؛ فعل ایستادن، توانستن و مانا بودن را در زیر سایه تحریم ها و دشمنی ها به زیبایی صرف کردند.

 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن تبریک اعیاد خجسته شعبانیه به ویژه ولادت منجی عالم بشریت؛ سالروز تجلیل از مقام شامخ سربازان گمنام امام زمان عج را به تمامی مدافعین و مجاهدین عرصه امنیت علی الخصوص دلاورمردان خوشنام باب الرضا-گنجینه معرفتها که به شکرانه وجود بابرکتشان امنیت خراسان شمالی زبان زد همیشگی بوده؛ تبریک و تهنیت گفته و توفیق و سعادت همه عزیزان در ظل عنایات حضرت حق و توجهات امام عصر ارواحنا له الفدا در عمل به منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی را از درگاه باریتعالی مسئلت دارد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: سربازان گمنام تبلیغات اسلامی بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سربازان گمنام امام زمان گمنام امام زمان عج خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، متن پیام ابوطالب شفقت استاندار لرستان به مناسبت روز کارگر به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد. (مقام معظم رهبری)

روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آنها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید و نیروی مولد، پیشرفت‌های اقتصادی و جهش تولید در کشور هستند که با وجود تمام تنگنا‌ها و در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

این جانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، با بلندهمتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاورد‌های ارزشمندی که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است، باشیم.

دیگر خبرها

  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • پیام تبریک شورای هیئات مذهبی مازندران به مناسبت روز معلم
  • سازمان همکاری اسلامی حمله تروریستی به مسجدی در هرات را محکوم کرد
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • حمایت از معلمان و کارگران بسترساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد