Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وبینار کلاس آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور سید علی اکبر صفوی مدیر گروه آموزش مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر فاطمی رئیس مرکز فناوری های دیجیتال دانشگاه تهران، دکتر سلطانی نژاد عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس، مخبری متخصص سامانه های آموزش مجازی با حدود ۸۵۰۰ نفر در روز جمعه ۲۲ فروردین  از ساعت ۱۰ الی ۱۳:۳۰ برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید علی اکبر صفوی مدیر گروه آموزش مجازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با مهر اعلام کرد: در ۱۰ روز گذشته حدود ۶۰ کارگاه آموزشی مجازی برگزار شده است که بزرگترین آن وبینار آموزش مجازی دانشگاه فنی و حرفه ای بود که حدود ۴ ساعت برگزار شد در این کارگاه حدود ۸ هزار نفر از بین اساتید مدرسان فنی و حرفه ای و برخی اساتید دیگر دانشگاه ها شرکت کردند.

صالحی عمران در این وبینار اعلام کرد: کیفیت آموزش عالی به محصول نهایی آن بستگی دارد، آموزش الکترونیکی یکی از رویکردهای دانشگاه فنی و حرفه ای است که باید به طور جدی پیگیری شود، آموزش الکترونیکی یک شایستگی است که باید در دانشجو و استاد ایجاد شود، استفاده از فناوریهای نوین در ارائه دروس عملی به صورت الکترونیکی، موانع و مشکلات پیشرو باید با شیوه های خلاقانه برطرف شود.

صفوی نیز افزود: برنامه ریزی بلند مدت برای آموزش الکترونیکی، اینترنت رایگان برای آموزش مجازی که مستلزم معرفی IP سرورهای آموزش مجازی دانشگاه ها به وزارت ارتباطات است که این کار در حال انجام است، لینک مربوط به آموزش مجازی از روز یکشنبه ۲۴ فروردین در سایت وزارت علوم قرار می گیرد که تمامی بخشنامه ها و وبینارهای انجام شده و ...نیز در آن قرار می گیرد، برگزاری کلاس های عملی نیز به صورت مجازی با وجود نرم افزارهای شبیه سازی و سایر فناوریها قابل انجام است، محتوا و حجم فایل های ارائه شده باید مدیریت شود.

کد خبر 4898378 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه فنی و حرفه ای وزارت علوم تحقیقات و فناوری ویروس کرونا وزارت علوم تحقیقات و فناوری آموزش مجازی دانشگاه ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان علی خاکی صدیق دانشگاه تهران منصور غلامی دانشگاه تربیت مدرس شیوع کرونا محمد مهدی طهرانچی دانشگاه های ایران دانشگاه الزهرا دانشگاه فنی و حرفه ای آموزش مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بسکتبال، فینال اول لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران ۱۴۰۳ – ۱۴۰۲ بین تیم‌های آینده سازان تهران و گلنور اصفهان امروز در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون برگزار شد.   در این دیدار تیم آینده سازان با نتیجه ۸۰ بر ۷۶ به برتری رسید و سری ۱ بر صفر به سود این تیم شد.   فینال دوم این مسابقات جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۶ و فینال سوم (در صورت نیاز) یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • آینده سازان، پیروز فینال نخست لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده