Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@04:26:11 GMT

لزوم ارائه سناریوهای مختلف مدیریت شهری در پی شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۲۹۸

لزوم ارائه سناریوهای مختلف مدیریت شهری در پی شیوع کرونا

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که شهرداری باید سناریوهای مختلفی برای اداره شهر در شیوع کرونا داشته باشد.

به گزارش ایسنا،  الهام فخاری صبح امروز  بعد از استماع گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در مورد  اقدامات انجام شده در کنترل شیوع کرونا در تهران، ضمن تشکر از همه سازمان‌های معاونت خدمات شهری گفت: نیروهای خدمات شهری در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند و  جای سوال است که غربالگری این نیروها چگونه است و اولویت غربالگری با چه کارگرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که بعضا تصمیمات و اقدامات سایر بخش‌ها ممکن است به قسمت خدمات شهری فشار وارد کند، گفت: فشار برخی تصمیمات بر روی معاونت خدمات شهری است و باید برخی حوزه‌ها همچون حمل و نقل و غیره تصمیماتشان متناسب و هماهنگ با ظرفیت مابقی دستگاه‌های شهرداری باشد.

وی با بیان این که در این وضعیت بحرانی وضع برخی تصمیمات در حوزه حمل  و نقل در حالی که بدون نظر شورای اسلامی شهر تهران است، قابل توجه بوده و حتی ممکن است به طرح سوال منجر شود، گفت: به هر حال ما تا اسفند ماه در یک فضای دیگر بودیم و براساس مبناهایی که داشتیم بودجه را جمع بندی کردیم، اما حالا در شرایط متفاوتی هستیم که آن لایحه با مبناهایی که وجود داشت، قابل اجرا نیست و لازم است سناریوهای مختلف و رویکردهای مدیریت شهری بررسی شود تا بدانیم براساس چه سناریویی چه رویکردی داشته باشیم.

حسن رسولی - خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران نیز با ارائه یک تذکر آیین‌نامه‌ای به هیات رئیسه گفت: جلسه امروز شورا با 10 دقیقه تاخیر شروع شد و این در  حالی است که یک ساعت و نیم از زمان جلسه گذشته است و ما بیش از 70 بار از هم تشکر  کردیم واین گویا این جزو جلسات مسوولان ایرانی است که با خرج ملت دور هم جمع شوند و از هم تشکر کنند.

وی افزود: یک بار تشکر کردن کافی است و ما باید از  وقت جلسه به نحو احسن استفاده کنیم تا بهره وریمان افزایش یابد.

به گزارش ایسنا، ابراهیم امینی که در میانه جلسه ریاست شورا را برعهده گرفت، گفت: من حالا به جلسه آمدم  و بی تقصیر هستم،  اما به نظرم محسن هاشمی در نظر داشته که همه اعضا نظراتشان را بگویند؛ چرا که در این جمع هیچ عضوی بالاتر از دیگری نیست و در جلسه امروز نیز گزارش یک مسئله مهم به اسم کرونا مطرح شد و لازم بود که اعضا نظراتشان را بگویند. اما قرار بود که مختصر و مفید عنوان کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شوراي شهر تهران خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن

به گزارش خبرگزاری مهر، طی بازدیدی که با حضور مدیر کل راهداری استان تهران، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران، نمایندگان شرکت مترو تهران و همچنین پیمانکاران و مشاوران طرح صورت پذیرفت، ضمن بررسی میدانی بخش‌های مختلف پردیس مسافری شرق، الزامات سخت افزاری و نرم افزاری به همراه موضوعات مربوط به کارکرد قسمت‌های مختلف این پایانه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین مسائلی از قبیل معماری طبقات، ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی متناسب با نیازهای مراکز تبادل سفر، راه‌های دسترسی مسافران به پایانه از طریق سیستم حمل و نقل عمومی، مسیرها و معابر پیرامونی و همچنین لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق پس از راه اندازی پایانه جدید، از جمله مواردی بودند که طی نشست حاضران در جلسه به همفکری گذاشته شد.

گفتنی است پردیس مسافری شرق شامل ساختمان اصلی پایانه در ۳ طبقه و به مساحت زیربنای ۲۶ هزار مترمربع، حدود ۱۸ هزار مترمربع پارکینگ و محوطه‌ای در حدود ۷۲ هزار مترمربع می‌باشد.

کد خبر 6098011

دیگر خبرها

  • آماده‌باش کامل مدیریت شهری مشهد در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی
  • مخبر: مشکل واردات اتوبوس برون‌شهری در اسرع وقت حل شود
  • ارائه خدمات الکترونیک « ۷ در ۲۴ » به شهروندان اصفهان + فیلم
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران