Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی استانداری گلستان هادی حق‌شناس روز یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان اظهار داشت: اوایل فروردین امسال و بر اثر بارش ۴۰ میلیمتری باران و سست بودن زمین روستای آق امام، رانش اتفاق افتاد که بر اثر این حادثه ۲۵ واحد مسکونی بطور کامل تخریب شد و ۱۵ واحد دیگر به دلیل قرار داشتن در معرض آسیب، نیازمند جابه جایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بنیاد مسکن باید در کمترین زمان نسبت به مشخص شدن مکان مناسب جایگزین اقدام کرده و پس از آن فعالیت عمرانی را برای ساخت همه این ۴۰ واحد مسکونی به انجام برساند.

وی یادآور شد: کار مطالعات زمین‌شناسی و استقامت مکان جدید باید حداکثر در یک ماه به پایان برسد و فرمانداری مراوه تپه بر انجام امور نظارت خواهد کرد.

حق‌شناس ادامه داد: سایر دستگاه‌ها و بخش‌های خدمت‌رسان مانند آب، برق، گاز و راه، برآوردهای اولیه خود را برای جابجایی واحدها و تجهیزات و بودجه و اعتبارات لازم ارائه کنند.

بارندگی شدید ۱۱ فروردین و وقوع سیل در محل زندگی عشایر مستقر در مراوه‌تپه علاوه بر قطع راه دسترسی روستاهای پالچیقلی گوگلان، آلتی آغاچ و آقلر این شهرستان و وارد آوردن خسارت به برخی خانه‌ها، موجب تلف شدن ۳۸۳ راس دام شد.

بارندگی‌ها همچنین موجب رانش زمین در روستای آق امام بخش گلیداغ و تخرییب برخی خانه ها و تخریب چهار دهنه پل بین روستایی و بین محله‌ای در عرب‌قاری حاجی و گوندر و قطع برق ۴ روستای دیگر شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا برق روابط عمومی سیل گاز هادی حق شناس بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی سلیمانی صبح سه‌شنبه در شورای اقامه نماز ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر به تاکید ائمه بر اقامه نماز اول وقت اشاره و اظهار کرد: اقامه نماز، موجبات افزایش وجدان‌کاری و تعهد سازمانی را فراهم آورده و در نهایت منجر به ارتقا بهره‌وری در سازمان‌ها و ادارات می‌شود.

وی بر تقویت امکانات و تسهیلات لازم برای اقامه نماز در گمرکات استان تاکید کرد و گفت: گمرک همواره توجه ویژه ای به اقامه نماز داشته و خوشبختانه گمرک بوشهر و گمرکات استان از امکانات مناسبی در این بخش برخوردار هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان بوشهر نیز بر لزوم تلاش بیشتر برای ترویج فرهنگ نماز تاکید کرد و گفت: ترویج فرهنگ نماز در سطح ادارات و در سطح جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

حجت‌الاسلام عباس خشنود به وضعیت اقامه نماز در ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان پرداخت و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته وضعیت اقامه نماز در دستگاههای اقتصادی استان از وضعیت بسیار مناسبی نسبت به سایر دستگاه ها در بخش های مختلف برخوردار است.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های ادارات در خصوص برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز بر ضرورت اجرایی شدن مواد این تفاهم‌نامه‌ها تأکید کرد.

کد خبر 6093039

دیگر خبرها

  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • تامین زمین برای ساخت هشت هزار و ۵۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان های سراوان و گلشن
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین زنجان درحال انجام است
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است