Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@20:39:49 GMT

تمدید قرنطینه سراسری در ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۶۹۷۷۸

تمدید قرنطینه سراسری در ونزوئلا

به گزارس خبرگزاری آسوشیتدپرس از کاراکاس، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهوری ونزوئلا روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که قرنطینه سراسری برای یک ماه دیگر تمدید می‌شود تا شیوع کرونا در این کشور مهار شود.

این مسئله در حالی از سوی مادورو مطرح شد که روز گذشته چهارمین محموله اقلام پزشکی از سوی چین وارد کاراکاس شد.

ونزوئلا در حالی مدتهاست با کمبود شدید دارو و تجهیزات پزشکی به دلیل تحریم‌های آمریکا روبرو بوده اما آمار مبتلایان و قربانیان ناشی از کرونا در این کشور در مقایسه با کشورهای دیگر کم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس جدیدترین آمارهای اعلام شده، تاکنون ۱۷۵ مورد ابتلا به کرونا در ونزوئلا تایید شده که ۹ مورد  فوتی داشته است. این در حالی است که بالاترین آمار آمریکای لاتین را برزیل در اختیار دارد که تاکنون نزدیک به ۲۱ هزار نفر مبتلا و ۱۱۴۱ فوتی داشته است.

زمانیکه اولین موارد ابتلا به کرونا در ونزوئلا اعلام شد، مقامات دولتی به سرعت به شهروندان این کشور اعلام کردند در خانه‌های خود بمانند، مدارس تعطیل و پروازهای بین‌المللی نیز تعلیق شدند.

نیکلاس مادورو ضمن اعلام اینکه تدابیر گسترده‌ای برای مهار کرونا در ونزوئلا اتخاذ شده، عنوان کرد که در حال حاضر بزرگترین تهدید در مورد شیوع کرونا از سوی هزاران مهاجری است که در حال بازگشت به این کشور هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ونزوئلا پروندهٔ خبری هراس جهانی از ویروس کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ونزوئلا ویروس کرونا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۶۹۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انتقال برق تولیدی قشم به شبکه سراسری
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد
  • صادارت۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ از مرز دوغارون شهرستان تایباد به افغانستان
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود؟
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس