Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@18:08:58 GMT

بازداشت مدیر شیطان صفت در اینستاگرام / در یزد فاش شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۰۴۵۲

بازداشت مدیر شیطان صفت در اینستاگرام / در یزد فاش شد

حوادث رکنا: فردی که در اینستاگرام با ایجاد صفحه ای، اقدام به انتشار محتوای غیراخلاقی با ۳۰ هزار دنبال کننده کرده بود ، شناسایی و دستگیر شد .

به گزارش رکنا، رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد سرهنگ مرتضی ابوطالبی رئیس‌ پلیس فتا استان‌ یزد  گفت: در پی رصد و پایش فضای مجازی در جهت پیشگیری از تهدیدات و آسیب‌ها، صفحه ای با موضوع انتشار محتوای غیر‌اخلاقی در اینستاگرام شناسایی که اقدام اصلی ایجادکنندگان این صفحه انتشار فیلم و عکس‌های غیر‌اخلاقی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:با بررسی و اقدامات فنی، مدیر صفحه مربوطه که اقدام به بارگزاری محتوای غیر‌اخلاقی کرده بود احضار شد که دو روز بعد از موعد مقرر به دلیل عدم حضور در پلیس فتا با هماهنگی قاضی مربوطه در منزل خود دستگیر و به این پلیس انتقال داده شد .

این مقام انتظامی با بیان هشدار به کاربران گفت: کارشناسان پلیس فتا با هوشیاری و سرعت عمل بالا و با بهره‌گیری از قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شبکه‌های اجتماعی را رصد و با موارد مجرمانه پس از مستندات سازی و اخذ دستور قضایی در جهت پیشگیری و مبارزه با جرایم رایانه ای اقدامات لازم را اعمال می کنند.

وی گفت: یکی از جرایمی که در فضای مجازی به چشم می‌خورد جرایم فحاشی و توهین و تحقیر اجتماعی به افراد بوده، لذا کاربران بدانند انتشار هرگونه مطلب توهین‌آمیز، هتک حیثیت و نیز تشویق سایر افراد و گروه‌ها به انتشار مطالب توهین‌آمیز جرم بوده و پلیس فتا با عاملان، برخوردی قانونی و جدی خواهد داشت.

سرهنگ ابوطالبی در ارستای ارتقاء سطح سواد رسانه ای کاربران افزود: شبکه‌های اجتماعی خارجی به محیطی برای اعمال مجرمانه نظیر انتشار مطالب نامناسب و غیر‌اخلاقی، هتک‌حیثیت، نشر اکاذیب و تهدید و اخاذی تبدیل شده است لذا والدین باید همراه فرزندان در فضای مجازی بوده و بر عملکرد فرزندان خود در فضای سایبر نظارت داشته و جلوی ورود و فعالیت آنها را در اینگونه صفحات را بگیرند.

رییس پلیس فتا استان یزد گفت: از شهروندان خواست در مواجهه با هر‌گونه موارد مشکوک در فضای سایبر مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش های مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: یارانه دلار کرونا کرونا در جهان پلیس منزل جرم اخبار حوادث شناسایی و دستگیر یزد انتشار اینستاگرام شیطان صفت حوادث یزد اخبار یزد کرونا فیلم عکس ویروس کرونا ویروس ویروس کرونا مرد ایران زن دختر غیر اخلاقی پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!

آینده نونیز در لیورپول شکل مبهمی به خود گرفته‌است

طرفداری | روز گذشته، داروین نونیز در اقدامی بحث‌برانگیز و عجیب، تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. نونیز با وجود ثبت ۱۸ گل و ۳ پاس گل در فصل جاری، بارها به دلیل فرصت‌سوزی‌هایش مورد انتقاد هواداران لیورپول قرار گرفته‌است و به نظر می‌رسد که کاسه صبر مهاجم اروگوئه‌ای نیز از این اتفاق لبریز شده‌است. 

همان‌طور که در طرفداری خواندید، بارسلونا به جذب داروین نونیز علاقه نشان داده‌است و باید دید راه این مهاجم 24 ساله که با هزار امید و آرزو راهی آنفیلد شد، از لیورپول جدا می‌شود یا خیر. قرارداد نونیز با لیورپول تا 2028 اعتبار دارد.

در صفحه اینستاگرام لیورپول، تصویری از او با پیراهن لیورپول دیده نمی‌شود!

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • طرح ویژه پلیس فتا برای پاکسازی فضای مجازی از جرائم اخلاقی
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد
  • جزئیات اجرای طرح عملیاتی پلیس برای برخورد با لایوهای مستهجن و محتوای مبتذل
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت