Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:09:51 GMT

سد مخزنی سفیدرود گیلان پر است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۰۴۸۴

سد مخزنی سفیدرود گیلان پر است

ایسنا/گیلان مدیر امور سدهای گیلان گفت: ذخیره آب سد سفیدرود در زمان کنونی یک میلیارد و ۹۶ میلیون متر مکعب است.

عمران مومنی در جمع خبرنگاران گفت: در زمان کنونی ذخیره آب پشت سد سفیدرود یک میلیارد و ۹۶ میلیون متر مکعب است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۸ میلیون مترمکعب بیشتر است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های مناسب زمستانی در حوضه آبریز سد سفیدرود آب بزرگ ترین سد مخزنی گیلان از ۱۱ فرودین سرریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی با اشاره به اینکه امسال سال آبی خوبی داریم، خاطرنشان‌ کرد: در زمان کنونی ورودی آب به سد سفیدرود ۴۰۰ مترمکعب بر ثانیه است.

مدیر امور سدهای گیلان گفت: به دلیل نبود پوشش برفی در حوضه آبریز این سد احتمال کاهش ورودی آب به سد در خرداد ماه امسال وجود دارد.

مومنی در پایان از کشاورزان خواست از فرصت استفاده کنند و در خصوص کشت شالیزارهایشان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه گیلان ۲۳۸ هزار شالیزار دارد که آب حدود ۱۸۰ هزار هکتار آن از سد سفیدرود تامین می شود، گفت: آب ۵۸ هزار هکتار شالیزار دیگر ار آب بندان ها، رودخانه‌ها و چاه ها تامین می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سد سفیدرود گیلان سد سفیدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۰۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • چشم انتظاری شالیکاران برای رهاسازی آب سد
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • مومنی: ببینید عزیزان با نرخ تورم در ایران چه گلی کاشته‌اند!
  • آغاز مرحله دوم رها سازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر 
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • رفع خطر از ۲۱۲ محل حادثه خیز تهران | ساخت پهلوگاه‌های اضطراری در بزرگراه‌های تهران
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک