Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاوی با بیان اینکه پتروشیمی کارون از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۷۰ هزار لیتر آب ژاول به ۱۳ استان ارسال کرده است گفت: توزیع آب ژاول در شهرستان بندرماهشهر کاملا رایگان بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «امین معاوی» امروز (یکشنبه ۲۴ فروردین) در نشست خبری تعدادی از نمایندگان روابط‌ عمومی‌های شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اصحاب رسانه شهرستان بندرماهشهر که در تالار اندیشه برگزار شد اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور چهار جلسه با حضور مدیران عامل شرکت‌های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شده و مصوبات و اقدماتی در این زمینه اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر روابط عمومی پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه اجرای طرح غربالگری به‌صورت مستمر در شرکت‌های منطقه ویژه پتروشیمی و اعمال محدودیت‌‌ها در این شرکت‌ها از اقدامات اولیه در این زمینه بوده است افزود: شورای راهبردی صنایع پتروشیمی منطقه بیمارستان‌های شهرستان بندرماهشهر را برای مقابله با ویروس کرونا تجهیز کرده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه بیمارستان صنایع پتروشیمی با پشتوانه شرکت‌های پتروشیمی منطقه به‌عنوان بیمارستان مرجع شناسایی شده تا مردم شهرستان بندرماهشهر را تحت‌پوشش دهد اضافه کرد: تمامی خدمات این بیمارستان به مردم منطقه رایگان بوده است.

 

معاوی با بیان اینکه شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی تمام مواد ضدعفونی بر پایه الکل را به‌صورت رایگان برای شهرستان بندرماهشهر تامین کرده است اذعان داشت: بیش از ۱۷۰ هزار لیتر آب ژاول به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم شهرستان بندرماهشهر قرار داده است.

 

وی با اشاره به اینکه با اختصاص اعتباری از شورای راهبردی صنایع پتروشیمی این محصول به‌صورت رایگان در اختیار مردم شهرستان بندرماهشهر قرار گرفته است اضافه کرد: تاکنون پتروشیمی کارون چهار میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر را با قیمت سال گذشته به ۱۳ استان ارسال کرده است.

 

مدیر روابط عمومی پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه پتروشیمی بندرامام ۶۰ تن مواد اولیه البسه مخصوص گندضدایی را به‌صورت رایگان در اختیار جهادگران قرار داده است تصریح کرد: همچنین این شرکت مواد اولیه یکی از تولیدات هیئت فاطمیون را به‌صورت رایگان در اختیار این مجموعه قرار می‌دهد.

 

وی ابراز کرد: ناوگان آتش‌نشانی شرکت‌های پتروشیمی منطقه نیز روزانه با هماهنگی قرارگا‌ه‌های پدافند زیستی مناطق مختلف شهرستان بندرماهشهر را گندزدایی می‌کنند، همچنین پمپ‌های گندزدایی جهادگران قرارگاه‌ها نیز توسط صنایع پتروشیمی تامین شده است.

 

معاوی با اشاره به اینکه صنایع پتروشیمی منطقه نقاهتگاه بیماران کرونایی را که در خانه معلم بندرماهشهر واقع شده است را آماده و تجهیز کرده‌اند ادامه داد: ۵۵ درصد شورای راهبردی متعلق به شرکت‌های تابعه هلدینگ خلیج فارس بوده که ۲۵ درصد از آن متعلق به پتروشیمی بندرامام است.

 

پتروشیمی بندرامام سهامدار عمده پتروشیمی کارون بوده و پتروشیمی کارون تنها تولید کننده آب ژاول(وایتکس) در منطقه بوده است.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر پتروشیمی کارون ویروس کرونا شهرستان بندرماهشهر پتروشیمی بندرامام رایگان در اختیار پتروشیمی کارون صنایع پتروشیمی پتروشیمی منطقه صورت رایگان منطقه ویژه هزار لیتر آب ژاول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید

ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از بهره‌برداری باند دوم پل هادی آباد به جنگیه در شهرستان کارون خبر داد.

محمد جولانژاد امروز ۱۳ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باند دوم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میدان‌های نفت و گاز غرب کارون
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • «دماوند انرژی» چراغ تولید ۳ طرح پتروشیمی را روشن کرد
  • راه‌اندازی نخستین PDH کشور در سال ۱۴۰۴
  • «طرح‌های تکمیل زنجیره ارزش» جایگزین ۱۷ طرح پتروشیمی شدند