Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@14:54:30 GMT

توزیع بسته های غذایی در بین مردم خرم آباد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۱۲۴۷

توزیع بسته های غذایی در بین مردم خرم آباد

محمدی اظهار داشت: برای کمک به اقشار آسیب پذیر تاکنون بالغ بر ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی بین گروه های آسیب پذیر شهرستان خرم آباد توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « مجتبی محمدی» امروز(24 فروردین) در جمع خبرنگاران، افزود:  جمعیت هلال احمر شهرستان خرم آباد از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا در کنار مردم و کادر درمانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: برای حمایت از اقشار آسیب پذیر تاکنون بیش از ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی از سوی جمعیت هلال احمر بین نیازمندان و گروه های آسیب پذیر شهر خرمآباد توزیع شده است.

 

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در راستای کمک مؤمنانه، افزود: تلاش شده است اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا شناسایی و مورد حمایت کمک های مومنانه قرار گیرند.

 

محمدی با اشاره به تعطیلی بازار و مشکلات مالی برخی اقشار کم درآمد،دارای شرایط خاص و ضعیف،  افزود: جمعیت هلال احمر شهرستان خرم آباد توزیع اقلام بهداشتی و غذایی بین این اقشار را آغاز شده است.

 

وی تصریح کرد: بسته های غذایی  شامل برنج، روغن، ماکارونی، مایع دستشویی، دستمال کاغذی، ماده ضد عفونی و سایر لوازم بهداشتی است.

 

سرپرست جمعیت هلال احمر خرم آباد با دعوت از خیران و افراد توانمند برای تقویت طرح کمک مومنانه جمعیت هلال احمر، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به دنبال وظایف ذاتی خود حلقه اتصال بین توانمندان و نیازمندان است که در این راستا مردم خیر خواه می‌توانند کمک‌های نقدی را از طریق کد دستوری #۱۱۲* و کمک غیر نقدی را تحویل جمعیت هلال احمر شهرستان تحویل دهند.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه توزیع مواد غذایی و بهداشتی جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر شهرستان شهرستان خرم آباد آسیب پذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد

حمید قویدل در حاشیه جلسه مدیران و معاونان جمعیت هلال احمر استان اردبیل با حضور آیت الله عبدالحسین معزی با اشاره به اقدامات این استان گفت: استان اردبیل دارای ۱۰ شهرستان جمعیت هلال احمر است که دو شعبه نیز در آینده نزدیک به آن اضافه خواهد شد.

به گفته او در این استان ۱۳ پایگاه امداد و نجات فعال وجود دارد که تا شهریور ماه سال جاری ۲ پایگاه امداد نجات دیگر با کمک خیرین اضافه خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به افزایش در آمد‌های استانی اشاره کرد و گفت: در بحث‌های عمرانی اقدامات خوبی در سال‌های گذشته در سطح استان انجام شده است که جای تقدیر دارد.

قویدل با بیان اینکه در سال گذشته همچنین در آمد دارو خانه‌های استان ۱۱/۸ درصد افزایش یافته است، افزود: داروخانه‌های استان اردبیل یکی از داروخانه‌های فعال کشور به شمار می‌رود.

او همچنین جذب ۱۸۰ نفر از امدادگران در سطح استان را یادآور شد و گفت: این افراد در سطح پایگاه‌های استان در حال امداد رسانی هستند که این اقدام نیز در نوع خود بی نظیر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به تجهیز پایگاه‌ها و تیم‌های واکنش سریع به تجهیزات امدادی انفرادی اشاره کرد و گفت: سال گذشته امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل بیش از ۱۲ حادثه را در سطح استان مدیریت کردند، که جای تقدیر دارد.

قویدل همچنین از کسب دو مقام برتر کشوری در حوزه داوطلبان خبرداد و ادامه داد: در سال گذشته همچنین در حوزه داوطلبان نیز ۱۱ میلیارد اعتبار از تهران جذب و در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • مردم‌محور بودن اساس و پایه فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر است
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است