Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بن بست سیاسی در رژیم صهیونیستی با درخواست تمدید ۲ هفته‌ ای فرصت تشکیل کابینه توسط بنی گانتز جدی‌ تر از همیشه به نظر می‌ رسد. تاریخ انتشار: 14:03 - 24 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۱۹۸۶ به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ بن بست تشکیل کابینه در اراضی اشغالی با به صدا درآمدن شمارش معکوس فرصت «بنی گانتز»، رئیس حزب «آبی و سفید» در میانه بحران شیوع «کرونا» بیش از هر زمانی جدی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش بلومبرگ، «بنی گانتز»، از «روون ریولین»، رئیس رژیم صهیونیستی خواست مهلت تشکیل کابینه را که نیمه شب فردا، دوشنبه، به پایان می‌رسد، تمدید کند.
درخواست تمدید ۲ هفته‌ ای مهلت تشکیل کابینه از سوی گانتز در پی آن مطرح شد که مذاکرات «آبی و سفید» و «لیکود»، حزب متبوع «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی با شکست مواجه شده و دو گزینه انتخابات سراسری چهارم یا معرفی یکی از اعضای کنست برای تشکیل کابینه را تقویت شده است.
دلیل شکست مذاکرات، اصرار «بنیامین نتانیاهو»، برای تغییر در سیستم قضایی با هدف بهبود شرایط خودش در دادگاه‌های رسیدگی به اتهاماتش اعلام شد.   با این وجود، او روز شنبه، از «گانتز»، خواست تا مذاکرات شکست خورده هفته گذشته را مجددا از سر بگیرند.   بیشتر بخوانید:  شکست مذاکرات لیکود و آبی و سفید


«گانتز»، پس از برگزاری سومین انتخابات سراسری در اراضی اشغالی در کمتر از یک سال، مامور تشکیل کابینه شد؛ ماموریتی که پیشتر در پی انتخابات ماه سپتامبر با شکست مواجه شد.   رژیم صهیونیستی که از دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون فاقد کابینه دائمی بوده، در مواجهه با بحران شیوع کرونا و تلاش برای نیفتادن در چهارمین دور انتخابات سراسری، نیاز به تشکیل هر چه سریع‌تر کابینه دارد.
تاکنون ۱۰۸۷۸ نفر در اراضی اشغالی به کرونا مبتلا شده و ۱۰۳ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند؛ حال ۱۷۴ نفر از مبتلایان نیز وخیم گزارش شده است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی تشکیل کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم

رؤسای جمهور چین و فرانسه در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطینی مخالف هستند و هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگتر منجر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از شینهوا، شیء جینپینگ و امانوئل مکرون دوشنبه در بیانیه مشترکی اعلام کردند که با کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطینی مخالف هستند و هشدار دادند که حمله رژیم صهیونیستی به رفح به یک فاجعه انسانی بزرگ‌تر منجر می‌شود.

این بیانیه در جریان سفر شیء به فرانسه صادر شد. رئیسان جمهوری چین و فرانسه در دیدار خود در پاریس درباره مناسبات دوجانبه و تحولات خاورمیانه گفت‌وگو کردند.

اندکی پس از موافقت حماس با طرح آتش‌بس، دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه شب در بیانیه‌ای تأیید کرد که کابینه جنگ اسرائیل به حمله زمینی به رفح رأی مثبت داده است.

بر اساس گزارش دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی، کابینه جنگ این رژیم به اتفاق آرا تصمیم به ادامه عملیات در رفح گرفت تا به ادعای خود «فشار نظامی بر حماس را برای آزادی اسرا و دستیابی به دیگر اهداف جنگ» ادامه دهد.

ساعاتی بعد رژیم صهیونیستی به رفح حمله کرد که بر اثر آن پنج تن از جمله یک کودک شهید شدند.

کد خبر 751325

دیگر خبرها

  • اعتراض «لاپید» به گرانی فزاینده در سرزمین‌های اشغالی
  • شمال اراضی اشغالی زیر آتش و آژیر +فیلم
  • وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • مهلت تغییر محل آزمون دانشجویان پیام نور تمدید شد
  • زدوخورد معترضان اسرائیلی با عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • منبع صهیونیستی: نتانیاهو مذاکرات را به شکست کشاند
  • اسموتریچ: ارتش باید امروز وارد رفح شود