Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:30:46 GMT

برقراری سفرهای ریلی و هوایی کرمانشاه از هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۱۷۳۹

برقراری سفرهای ریلی و هوایی کرمانشاه از هفته آینده

ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از بازگشت فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان به وضعیت اولیه از شنبه هفته آینده(30 فروردین) خبر داد.

مهرداد سالاری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به محدودیت فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی استان در پی شیوع کرونا گفت: این محدودیت ها همچنان تا 29 فروردین برقرار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر سفرهای ریلی استان به طور کلی قطع شده و پروازهای هوایی نیز فقط به مقصد تهران و بصورت محدود انجام می‌شود.

سالاری تصریح کرد: همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان نیز هم اکنون با 30 درصد ظرفیت فعال است.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به برگزاری جلسه ستاد ملی کرونا گفت: بر اساس مصوبات این جلسه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی از شنبه (30 اردیبهشت) به وضعیت اولیه برمی‌گردد.

وی افزود: بر اساس این مصوبه سفرهای ریلی و هوایی استان نیز از شنبه هفته آینده برقرار است و ناوگان حمل و نقل جاده ای نیز می‌تواند مانند گذشته فعالیت کند، اما همه اینها مشروط به رعایت پروتکل های بهداشتی است.

سالاری تصریح کرد: در راستای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند مسافران باید در وسایل حمل و نقل عمومی با فاصله نشسته و حتما موارد مربوط به داشتن ماسک و دستکش رعایت شود.

وی افزود: از طرفی مسئولان ناوگان حمل و نقل عمومی موظفند نسبت به ضدعفونی مکرر وسایل حمل و نقل عمومی نظارت مستمر داشته باشند.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به برداشته شدن محدودیت تردد خودروهای شخصی در مسیر های درون استانی از فردا (25 اردیبهشت) گفت: در مسیرهای بین استانی نیز محدودیت ها از شنبه هفته آینده (30 اردیبهشت) برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کروناویروس ریل ناوگان حمل و نقل عمومی هفته آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۱۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی ضمن تشریح وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای پیش رو، گفت: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: جمعه در خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، کرمان، برخی نقاط استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد، سمنان و ارتفاعات شرقی تهران، شنبه در برخی نقاط خراسان رضوی و جنوبی، یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد، شرق خوزستان، یکشنبه در جنوب کرمان و دوشنبه در ارتفاعات مرکزی البرز و ارتفاعات مرکزی زاگرس در برخی از ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گاهی گرد و خاک و در نقاط مستعد، تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سه شنبه هفته آینده سامانه بارشی از سمت غرب وارد کشور شده و در مناطق غربی کشور بارش خواهیم داشت.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود. همچنین تا اواسط هفته آینده روند افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور پیش بینی می‌شود.

وی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران شنبه ( ۸ اردیبهشت) صاف و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و طی یک شنبه (۹  اردیبهشت)  کمی ابری در بعضی ساعت‌ها وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهار کرد: طی فردا و پس‌فردا شهرکرد با کمینه ۳ و ۲ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه ۳۹ و ۴۰ دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • باران بهاری و تگرگ میهمان کرمانشاهیان می‌شود
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پایداری هوای گلستان تا سه شنبه هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • وضع آب و هوا در هفته آینده؛ بارش در غرب کشور / افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی