Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سعید نبیل، رئیس سازمان صمت قزوین گفت: در شرایطی که کشور دچار چالش‌های زیادی در اثر بیماری کرونا شده و افراد زیادی با مشکلات معیشتی روبرو شده اند فعالان اقتصادی هم احساس مسئولیت کرده و در یک قلم بیش از ۲هزار بسته اقلام بهداشتی و مواد غذایی از طریق بهزیستی میان نیازمندان استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: همچنین با همکاری سازمان حمایت از زندانیان در ۳۸نانوایی نان مجانی توزیع و با همکاری سپاه، بسیج و نیروی انتظامی برای کمک به سربازان متأهل اقدام شد.
رئیس سازمان صمت استان قزوین تصریح کرد: مقام معظم رهبری حجت را تمام کردند و امروز همه ما تکلیف داریم به افراد نیازمند کمک کرده و وضعیت آنها را دریابیم.
این مسئول یادآور شد: سایتی برای توزیع کالاهای تنظیم بازار راه اندازی شده که اقلمی چون ماسک، مواد ضد عفونی میان نیازمندان توزیع می‌شود و با راه اندازی آن زمینه شناسایی افراد بی بضاعت و آسیب دیده هم مهیا شده است.
نبیل گفت: در این روزها بیش از ۳میلیارد تومان کمک‌های فعالان اقتصادی به همراه ۱۵۰ تن برنج از طریق سایت میان آسیب دیدگان از ویروس کرونا توزیع شده است.
این مقام مسئول اظهارکرد: در راستای کمک واحدهای صنعتی برای مقابله با کرونا همچنین ۲واحد صنعتی استان در بازسازی و توسعه بیمارستان های استان در حال همکاری و کمک هستند.
نبیل اضافه کرد: از افراد توانمند و متمول انتظار کمک‌های بیشتری داریم تا در این روزها هیچ فرد نیازمندی که به واسطه تعطیلی کسب و کار در معیشت خود و خانواده دچار آسیب شده از کمک‌های مردمی باز نماند.

۴۸

کد خبر 1375967

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد

دریافت 11 MB کد خبر 6094130

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • سیگار نابودگر ظاهر و زندگی افراد؛ از آسیب‌های پوستی تا تهدید سلامتی
  • فلسطین باید به صاحبان اصلی آن برگردد
  • بوم‌گردی عشایری در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند
  • قزوین پایلوت ملی صدور «نسخه اجتماعی» شد
  • دولت چقدر ارز ۲۸۵۰۰ تومانی پرداخت کرد؟
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما