Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:13:43 GMT

همت مؤمنانه شرکت بتن آماده شهر در زمینه مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۲۷۴۸

همت مؤمنانه شرکت بتن آماده شهر در زمینه مقابله با کرونا

شرکت بتن آماده شهر، توانسته با ماشین‌آلات سبک و سنگین خود در گندزدایی و ضدعفونی معابر و گذرهای عمومی شهر تبریز اقدامات ارزشمندی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «هادی آهنگر پروین» امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اقدام جهادی فعالان و پرسنل این مرکز در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار داشت: در شرایطی که کل کشور با بحران کرونا روبه‌رو است، وظیفه خود دانستیم به سهم خود اقدامی جهادی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بتن آماده شهر ادامه داد: این شرکت از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا، طبق هماهنگی با نهادهای مختلف مسؤول؛ توانسته تا کنون با ماشین‌آلات سبک و سنگین خود در گندزدایی و ضدعفونی معابر و گذرهای عمومی شهر تبریز اقدامات ارزشمندی داشته باشد.

وی با اشاره به تعامل نزدیک شرکت بتن آماده شهر با سپاه عاشورای استان، بسیج و شهرداری تبریز در زمینه مقابله با کرونا گفت: بدون هیچ چشمداشتی ماشین‌آلات خود را جهت سم‌پاشی محلات، مناطق و معابر پرخطر تبریز اختصاص داده ایم و این همکاری تا نابودی کامل ویروس ادامه خواهد داشت.

آهنگر پروین ادامه داد: طی روزهای گذشته با هزینه شخصی به دنبال وارد کردن دستگاه مجهز و اتوماتیک تولید ماسک به تبریز بوده‌ایم، که متأسفانه به دلیل عدم استقبال و همکاری نهادهای مربوطه این طرح مسکوت ماند، در حالی که چنین دستگاه هایی قادرند روزانه حدود یک میلیون ماسک بهداشتی تولید کنند.

مدیرعامل شرکت بتن آماده شهر افزود: طرح دیگری در نظر داریم که قرار است طی روزهای آینده در مراکز درمانی به ویژه بیمارستان‌هایی که درگیر با ویروس کرونا هستند، اجرایی کنیم، در این طرح غذای گرم نذری و آب میوه تازه بهداشتی میان مراکز درمانی، کادر پزشکی و پرستاری و حتی بیماران کرونایی با رعایت اصول و پروتکل‌های بهداشتی تهیه و توزیع خواهد شد.

وی در پایان از آمادگی کامل شرکت بتن آماده شهر در زمینه همکاری با نهادها، ارگان‌ها و نهادهای خدمات‌رسان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد و تصریح کرد: هر ارگانی که نیاز به ماشین آلات شرکت داشته باشد؛ آماده همکاری هستیم و در این زمینه اعتقاد داریم که به وظیفه شرعی و مسؤولیت اجتماعی خود عمل می کنیم.

 

 

پایان پیام/699

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تبریز ماشین آلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • حل بحران سالمندی جمعیت، عزم ملی را می‌طلبد
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ خونِ شجاعی و الهامی از مورایس و بقیه رنگین‌تر است؟ +فیلم
  • ویروس غیبت در نشست‌های خبری به مربیان دیگر سرایت کرد/ شجاعی و الهامی خود را بالاتر از مورایس می‌دانند؟
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی‌حجابی نیازی به قانون جدید نیست
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • سخنگوی دولت: برای مقابله با بی حجابی نیازی به قانون جدید نیست