Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@13:22:41 GMT

استقبال پرشور اهالی منطقه ۱۵ از طرح «ورزش در خانه»

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۲۸۱۶

استقبال پرشور اهالی منطقه ۱۵ از طرح «ورزش در خانه»

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر مختاری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ با اشاره به اینکه این طرح تجربه جدیدی برای ترغیب شهروندان به ورزش همگانی بود، افزود: به منظور تأمین سلامتی و ایجاد روحیه مضاعف و پر کردن اوقات فراغت شهروندان در شرایط قرنطینه خانگی با موضوع ساخت کلیپ ورزش در خانه، بازی و سرگرمی، مسابقات مجازی و دعوت از شهروندان به پویش در خانه بمانیم، این طرح به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، با تلاش و همفکری همکاران و اجرای طرح‌های خلاقانه نتایج بسیار خوبی در نیمه نخست فروردین ماه به دست آمد و شاهد ساخت و ارسال ۱۵۰ کلیپ ورزش در خانه و بازی توسط شهروندان، شرکت ۷۸ شهروند در مسابقه هوش، ارسال ٤٠ کلیپ آموزشی از سوی مربیان و کارشناسان، ارسال ۱۳ کلیپ ورزشی ویژه کودکان و نیز دعوت ۱۰ قهرمان و مربی ورزشی در کلیپ‌های ارسالی بودیم که از همه آنها قدردانی می‌شود.

مختاری در ادامه در تشریح فعالیت‌های انجام شده گفت: برپایی مسابقات مجازی شامل ساخت بهترین و اصولی‌ترین کلیپ ورزشی، مسابقه هوش شهروندان شاغل ویژه کارمندان، مسابقه ساخت کاربردی‌ترین و زیباترین بازی فکری از وسایل دور ریختنی، مسابقه ایده‌های برتر در خصوص ترغیب شهروندان به ماندن در خانه و انجام حرکات ورزشی ویژه کارشناسان ورزش، مسابقه بهترین کلیپ ارسالی شهروندان در مورد پویش دانه‌های مهربانی، ورزش و بازی و کاردستی‌های ساده ویژه معلولان جسمی و ذهنی از دیگر فعالیت‌های این طرح بوده است.

وی گفت: ۷۳ اثر در مسابقه ساخت بازی‌های فکری از وسایل دورریختنی به مناسبت روز طبیعت به دستمان رسید که از سه نفر به قید قرعه تقدیر شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ ادامه داد: پویش دانه‌های مهربانی به ابتکار منطقه ۱۵ برگزار شد و شهروندان تصاویر و کلیپ‌های خود را از گذاشتن سبزه در تراس و پشت بام برای استفاده پرندگان ارسال کردند.

کد خبر 4898680

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش شیوع کرونا شهروند ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شهر تهران فاصله گذاری اجتماعی شیوع کرونا قوه قضاییه آموزش مکمل سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی طرح ترافیک محسن هاشمی کلیپ ورزش منطقه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم

استفاده از وسایل نقلیه عمومی نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها برای جابه جایی شهروندان در سطح شهر می‌شود بلکه در کاهش آلودگی و ترافیک شهری موثر است. یکی از وسایل نقلیه عمومی پرمصرف در شهر تهران بی آر تی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها مانند نداشتن سیستم خنک کننده و فرسودگی اتوبوس در سطح شهر تهران گلایه کرد و از مسئولان شهری درخواست رسیدگی دارد.

فیلم ارسال شده را می‌توانید مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - تهران

بیشتر بخوانید:

عدم نصب صندلی در برخی از ایستگاه‌های اتوبوس اراک گلایه مسافران شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • مصائب روستای سوخته؛ این‌بار ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نه!
  • بازماندگان امامزاده ابراهیم چی می گویند؟ «تنها ماشین آتش‌نشانی، آب داشت اما راننده نداشت»
  • ماشین آتش‌نشانی آب داشت، اما نیرو نداشت؛ روایت بازماندگان روستای سوخته
  • امامزاده ابراهیم، هفت روز پس از آتش‌سوزی مهیب
  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • استقبال خاورمیانه از ساخت‌وساز ماژولار
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • اعتراض مردم خوی به بوی نامطبوع تصفیه خانه فاضلاب 
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد