Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:25:22 GMT

رانیری برای بازیکنان سامپدوریا تخم مرغ فرستاد!

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۳۹۰۲

رانیری برای بازیکنان سامپدوریا تخم مرغ فرستاد!

سرمربی تیم فوتبال سامپدوریا با ارسال هدایای خاص برای بازیکنانش، آنها را در ایام خانه‌نشینی به خاطر قرنطینه شاد کرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دور بودن از زمین‌های فوتبال و تمرینات سبب نشده است که کلودیو رانیری بازیکنانش در تیم سامپدوریا را فراموش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی کهنه‌کار آبی‌پوشان شهر جنوا در روزهایی که کشورش درگیر مبارزه‌ای تمام عیار با بیماری کرونا است و به همین سبب در قرنطینه به سر می‌برد، با ارسال هدایایی خاص بازیکنانش را خوشحال کرده است.

این مرد ایتالیایی به مناسبت فرا رسیدن عیدپاک تخم‌مرغ‌هایی تزئین شده که یکی از نماد‌های این آیین است، را برای بازیکنانش فرستاده و علاوه بر آنها برای خودشان و فرزندان‌شان هم هدایایی ارسال کرده است.

طبق گزارش نشریه سکولو 21 ایتالیا رانیری شخصاً با یک شیرینی فروشی محلی تماس گرفته و برای تک‌تک بازیکنانش سفارش تخم‌مرغ‌هایی شکلاتی داده است. او برای آن دسته از بازیکنانش که متأهل و دارای فرزند بوده‌اند هم هدایای بیشتری در نظر گرفته تا به همه اعضای خانواده آنها را خوشحال کرده باشد.

زمان احتمالی از سرگیری و پایان فصل جاری سری A ایتالیا

 

طبق گزارش این نشریه، رانیری 68 ساله تنها مربی سری A‌ است که با وجود قرنطینه طولانی مدت در ایتالیا چنین حرکت سخاوتمندانه‌ای انجام داده است.

انتهای پیام/

 

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا کلودیو رانیری سامپدوریا سری A

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا کلودیو رانیری سامپدوریا سری A ویروس کرونا کلودیو رانیری سامپدوریا سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۳۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد + فیلم
  • (ویدئو) چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد
  • (ویدئو) جشن قهرمانی اینترمیلان در سری آ ایتالیا
  • وزیر کشور پیام فرستاد
  • سرمربی طارمی، گزینه جدی مربیگری میلان