Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-02@11:04:04 GMT

احتمال‌بسته‌شدن‌مرزهای‌شینگن‌تاسپتامبر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۴۰۲۷

امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه، از احتمال بسته شدن مرزهای شینگن به دلیل شیوع کرونا در جهان تا ماه سپتامبر سخن به میان آورد. ناطقان: به نقل از شبکه  BFM.TV  فرانسه، رئیس‌جمهور فرانسه در کنفرانس ویدیویی با کارفرمایان و روسای اتحادیه‌های کارگری این کشور، گفته که کشورهای عضو شینگن در نظر دارند که مرزهای این اتحادیه را حداقل تا ماه سپتامبر بسته نگاه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماکرون همچنان از تغییر وضعیت بیماری ناشی از کرونا در جهان سخن گفت.

رئیس‌جمهور فرانسه به عنوان مثال از آمریکا یاد کرده است. به گفته وی، اوضاع در آفریقا متفاوت است و در آسیا موج دوم شیوع کووید- 19 ممکن است رخ دهد.

او گفت: بستن مرزهای منطقه شینگن می‌تواند بر بهبود اقتصادی تاثیر بگذارد.

این شبکه خبری می‌گوید احتمالا ماکرون آنچه را در جریان کنفرانس ویدیویی مورد بحث قرار گرفته را روز دوشنبه رسما به شهروندان کشورش اطلاع دهد. منبع: ایسنا برچسب ها: بسته شدن ، مرزهای شینگن ، کرونا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بسته شدن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم

رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه گفت: فرانسه به خاطر اوکراین خودش را نابود خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، فلوریان فیلیپو، رهبر حزب میهن‌پرستان فرانسه اعلام کرد کشورش زیر پاشنه ایالات متحده گیر کرده است. او خواستار توقف تحویل تسلیحات به کی یف و آغاز مذاکرات صلح شد.

به نقل از پراودا، وی در صفحه شخصی در ایکس نوشت: نه یک یورو، نه یک سلاح به اوکراین! فقط مذاکرات صلح! فرانسه برای اوکراین زلنسکی نابود خواهد شد! برعکس، فرانسه آزاد و مستقل همه اینها را متوقف خواهد کرد و از منافع ملی و صلح دفاع خواهد کرد!

فیلیپو افزود: فرانسه کسب‌وکارش را ورشکسته می‌کند، ارتشش را خالی می‌کند، از سرما می‌میرد، به گاز و زغال سنگ بازمی‌گردد، تا از یک پیرمرد آمریکایی اطاعت کند و به منافع رئیس مافیای اوکراینی خدمت کند!

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدیویی که پس از عفو بابک زنجانی پربازدید شد
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی
  • آمادگی ۲۵ بسته در بجنورد برای جذب سرمایه‌گذار
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی