Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@23:19:55 GMT

برخورد قضایی با واحدهایی که خودسرانه فک پلمب کنند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۴۱۷۸

برخورد قضایی با واحدهایی که خودسرانه فک پلمب کنند

ایسنا/همدان دادستان اسدآباد گفت: با واحدهای صنفی که بدون نامه اتاق اصناف شهرستان و خودسرانه اقدام به فک پلمب کنند، به ناچار برخورد قضایی خواهیم بود.

علیرضا سلطانی متهور یکشنبه ۲۴ فروردین در ستاد پیشگیری از بیماری کووید۱۹ که با حضور نمایندگان اتحادیه های اصناف شهرستان اسدآباد برگزار شد، اظهار کرد: ار مغازه ها و واحدهایی که  در طرح فاصله گذاری هوشمند قرار است تعطیل باشند انتظار داریم همچنان رعایت کرده و  سعه صدر داشته و مردم را به زحمت نیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همکاری خوب مردم در بحث  فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد:واحدهایی که فعالیت خود را از روز گذشته آغاز کرده اند حتما وظایف پروتکل اعلام شده را آویزه گوش کنند.

فرماندار اسدآباد هم از مشارکت ۹۰ درصدی اسدآبادی ها در بحث پویش «در خانه می مانیم» در ایام طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد و خاطرنشان کرد: حدود ۹۹ درصد جمعیت اسدآباد از طریق خوداظهاری غربالگری شده اند و در حال حاضر در بخش کرونایی شهرستان یک مورد مثبت کرونایی و هشت مورد مشکوک بستری هستند و ۸۵ درصد از مبتلایان به کرونا شهرستان بهبود و از بیمارستان مرخص شدند.

مجید درویشی با اشاره به رتبه ششم اسدآباد در بحث بیماران کرونایی در سطح استان تصریح کرد: شهرستان اسدآباد دارای ۱۰ هزار راننده و کمک راننده بوده و بر اساس آمار روزانه بیش از ۱۸۰۰ خودرو از این مسیر ترانزیتی در حال تردد هستند که آمار بیماران کرونایی و مهار وضعیت بیماری در شهرستان نشان از زحمات کلیه همکاران، دانشکده، ستاد مقابله با کرونا شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه باجرای طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی و فعال شدن مشاغل کم خطر از روز گذشته لازم است که واحدهای فوق موارد پروتکل بهداشتی را رعایت کنند، اظهار کرد:در رابطه با خسارت های وارد شده به مشاغل در ایام  تعطیل شدن بازار قطعا دولت تمهیدات لازم را برای جبران شرایط تعطیل شده در نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس طرح فاصله گذاری اجتماعی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب

پلمب بیمارستان "محب مهر" به دلیل کشف حجاب تکذیب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلم  پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای 110  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد درب مشترک  دو بیمارستان "محب مهر" و "هاشمی نژاد"  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است.

گفتنی است که  هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

رادان: اقدام ما در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان/ برخورد قضایی با ۱۵۰ کار فرمای متخلف
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد