Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:29:07 GMT

سیل در داورزن تلفات جانی نداشت/ برق ۴ روستا همچنان قطع است

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۴۴۱۱

سیل در داورزن تلفات جانی نداشت/ برق ۴ روستا همچنان قطع است

فرماندار داورزن با اشاره به اینکه خوشبختانه سیل در روستاهای این شهرستان تلفات جانی نداشت، گفت: به جز ۴ روستا برق تمام روستاهایی که قطع شده بود، وصل شده است.

حسین اسداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داورزن، اظهار کرد: جاری شدن سیلاب در شب گذشته از لحاظ وسعت شدت و خسارات وارده در تمام نقاط این شهرستان بی‌سابقه بوده و تمام مراکز جمعیتی و تأسیسات زیرساختی داورزن را فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار داورزن با بیان اینکه خسارات زیادی به باغات و مزارع و واحد‌های مسکونی وارد کرده است، ادامه داد: با اقدامات اطلاع‌رسانی، تخلیه چاه‌های در معرض سیل و جلوگیری از تردد خودروها از خسارت مالی و جانی جلوگیری شد.

وی بیان کرد: خسارات در بخش‌های مختلف فراوان و تقریبا تمامی راه‌های اصلی و فرعی خسارت دیده، همچنین، اراضی کشاورزی و باغات و برخی روستاها مانند بهانگر و ابرود تخلیه شده‌اند. 

اسداللهی با اشاره به اینکه خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم، متذکر شد: بهانگر در محاصره سیل بود که شب گذشه راه دسترسی انتقال جمعیت انجام شد. 

فرماندار داورزن متذکر شد: در روستای مهر اسکان اضطراری مردم انجام شد، همچنین، محور شاهرود ـ سبزوار در ساعت ۶:۳۰ پاکسازی و بازگشایی شد.

وی افزود: تمام راه‌ها روستاها باز شده و تماس‌های اضطراری برقرار است، همچنین، اکیپ برقرار خدمات گاز برق و آب تشکیل و به محل‌های مورد نظر اعزام شده‌اند.

اسداللهی با اشاره به اینکه خوشبختانه به جز ۴ روستا برق تمام روستاهایی که قطع شده بود وصل شد، تأکید کرد: در ۹ روستا هنوز آب شرب برقرار نشده که با تانک آبرسانی انجام می‌شود.

فرماندار داورزن اضافه کرد: به جز روستای بهانگر که خسارت جدی دیده و جمعیت هم منتقل شده تا فردا دوباره برقراری تمام خدمات آب و برق و گاز تمام روستاها انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اکیپی برای برآورد خسارات تشکیل شده، تا فردا اخر وقت خسارات به بخش‌های مختلف را برآورد می‌شود و ارزیابی خسارات وارده از سیل را به دستگاه‌های ذیربط اعلام می‌کنیم.

اسداللهی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم نقاط آسیب‌پذیر مشخص و اماکن آسیب‌پذیری زیاد را اطلاع‌رسانی و تخلیه کنیم تا از برخی خسارات جانی و مالی جلوگیری شود.

انتهای پیام/ ۷۰۰۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار داورزن حسین اسداللهی سیل بارندگی داورزن خراسان رضوی فرماندار داورزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود

استاندار قم با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، گفت: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در همایش اعضای شوراهای اسلامی استان قم که به مناسبت روز ملی شوراها در سالن همایش‌های رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: در قرآن تأکید شده که امور خود را با خرد جمعی پیش ببرید.

وی با اشاره به اینکه انسان یک موجود اجتماعی است، مطرح کرد: خلقت انسان به‌صورتی بوده است که باید مشکلات خود را به‌صورت اجتماعی و گروهی حل کند.

استاندار قم با بیان اینکه نکات بسیاری در رابطه با اهمیت شورا و نقش خواص در شوراها وجود دارد، عنوان کرد: شوراها ارتباط نزدیک‌تری با مردم دارند و بهتر از مشکلات آگاهی دارند.

وی با تأکید بر اینکه اصل هدف خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: باید شکرگذار باشیم که خداوند توفیق خادمی و نوکری مردم را به ما داده است.

آقامیری با بیان اینکه باید شرایط واگذاری زمین به مردم را تسهیل کنیم، تصریح کرد: شرایط فعلی برای مردم راحت نیست و هدف ما از ترویج مهاجرت معکوس مردم از شهر به روستا با این شرایط محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امروز اصالت روستا را نیز تبدیل به شهری کرده‌ایم، یادآور شد: روستا باید خودگردان بوده و محصولات مورد نیاز خود را توسط مردم تأمین کند.

استاندار قم با بیان اینکه البته واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود، گفت: قطعاً با شورایی که خوش‌نشین را از افراد مهاجر تشخیص ندهد، برخورد خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه اجرای مصوبات خط قرمز مجموعه مدیریت استان خواهد بود، اذعان کرد: عملکرد 11 نفر از مدیران کل استانی در حال بررسی است و قطعاً اتفاقی در این راستا رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین نباید به برخی خوش‌نشین‌ها انجام شود
  • راه سنجش موفقیت هر مجموعه مشارکت مردم در فعالیت‌های آن است
  • بازدید فرماندار تفتان از خسارات بارندگی و سیل بخش گوهر کوه، تفتان جنوبی
  • داورزن هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد
  • پرورش هزار و ۷۰۰ نفر شتر در داورزن
  • (ویدئو) ملکی: مورد مصدوم و تلفات جانی تا این لحظه نداشتیم
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • سیل از ۴ طرف کاشان را محاصره کرد
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • کلنگ زنی دو طرح در روستا‌های کم برخوردار سیلاب کلوار