Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@21:34:13 GMT

گردش مجازی در نیاوران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۴۶۱۹

گردش مجازی در نیاوران

به گزارش روز یک‌شنبه از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، این محتواهای فرهنگی شامل معرفی موزه‌ها و آثار شاخص در قالب عکس و ویدئوهای یک‌دقیقه‌ای و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مجازی از منتخب نمایشگاه‌های برگزارشده در سال‌های اخیر است.

همچنین این مجموعه به‌منظور برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبین در فضای مجازی و با هدف شناساندن هرچه بیشتر ارزش‌های فرهنگی تاریخی خود، با طرح سئوالاتی از داشته‌های ارزشمند موزه‌های مجموعه نیاوران، علاوه بر تشویق مخاطبان به مشارکت در این اقدام فرهنگی، در کنار نمایش آثار شاخص موزه‌های این مجموعه به معرفی تخصصی هر اثر و روایت‌های تاریخی مجموعه نیاوران از دوره قاجار تا پهلوی پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون بیش از ۱۰ ویدئوی یک‌دقیقه‌ای از فضای داخلی هر یک از موزه‌های این مجموعه، باغ تاریخی نیاوران و گونه‌های جانوری آن در فضای مجازی مجموعه نیاوران منتشرشده است.

همچنین برگزاری سه نمایشگاه مجازی در طرحی با عنوان نمایشگاه نامه و معرفی ۲۵ اثر در قالب طرح پرسش و معرفی در فضای مجازی از جمله فعالیت‌های مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در این ایام بوده است.

علاقه‌مندان برای دسترسی به این محتواهای فرهنگی می‌توانند به وب‌سایت مجموعه نیاوران به آدرس www.niavaranmu.ir، صفحات مجازی این مجموعه و همچنین وبگاه آپارات مراجعه کنند.

همچنین این مجموعه با مشارکت در طرح ۱۳ روز، ۱۳ موزه که به همت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) در ایام نوروز امسال برگزار شد، به معرفی بخشی از این مجموعه به‌صورت زنده پرداخت و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک http://www.aparat.com/v/jFhYI این برنامه را در شبکه آپارات همچنان تماشا کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کاخ نیاوران موزه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کاخ نیاوران موزه ویروس کرونا کاخ نیاوران موزه مجموعه نیاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ حجت الاسلام علی اصغر ثنایی به مناسبت شانزدهم اردیبهشت سالروز تاسیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به فرمان امام خمینی در سال ۱۳۵۸ با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: فعالیت‌های تبلیغی این مجموعه، عرصه‌های فرهنگی تبلیغی، آموزش، پژوهش، هنر و رسانه را شامل می‌شود. 
وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی در موضوعات جدید و مورد نیاز جامعه همچون سبک زندگی، اخلاق و خانواده، فضای مجازی، هنر و فرقه‌های انحرافی اقدامات مناسبی داشته است.

دیگر خبرها

  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • نوبت مرگ کوره‌های قاجاری رسیده است؟
  • چشم انتظاری تاریخ بر بالین ریسباف پیر؛ رویای اصفهان تعبیر می‌شود
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • علی ژکان یک نمایش کمدی به صحنه می‌برد
  • جلوه‌ای از شکوه زندگی امام صادق(ع)
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است