Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین نوزدهم اسفند خبر رسید که فیفا باشگاه استقلال را به پرداخت ۵۵۰ هزار دلار به وینفرد شفر محکوم کرده است و آنها فقط ۲ هفته

( اوایل فروردین) فرصت دارند تا برای فرار از محرومیت و دیگر مجازات های احتمالی این مبلغ را پرداخت کنند. انبوهی از بدهی های ارزی انباشته و حساب خالی باشگاه که علی فتح الله زاده را  وادار به استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سعادتمند موفق شد از پیرمرد آلمانی برای پرداخت پولش وقت بگیرد تا فشار مالی سنگین از روی دوش باشگاه و البته خودش برداشته شود. چند روز بعد  از این توافق بود که خبر رسید باشگاه از ساشا پسر شفر و میگوئل کولی دستیار شفر شکایت متقابلی کرده است. مدیران باشگاه این موضوع را که می توانست در این مقطع به توافق آنها با شفر لطمه بزند تکذیب کردند تا اینکه دیروز طبق معمول سند این موضوع به دست رسانه ها رسید!

حالا احتمال از بین رفتن توافق با شفر وجود دارد و احتمال دارد او برای پرداخت نشدن پولش در موعد مقرر به فیفا شکایت کند و کار دست باشگاه استقلال بدهد! باید دید په کسی یا چه کسانی با هدف ضربه زدن و فشار آوردن به مدیرعامل جدید این خبر و سند را منتشر کرده اند. البته مدیر عامل جدید آبی ها این روزها در داخل  و اطراف و بیرون باشگاه دشمن و کسانی که رفتن و استعفایش را می خواهند کم ندارد. حتی اگر بهای این کار محرومیت و زمین خوردن استقلال باشد! به خصوص که همه می دانند ساشا چه نفوذی روی پدرش دارد و می تواند به راحتی این کار استقلالی ها را تلافی کند.  

کد خبر 500482 برچسب‌ها مربی - وینفرد شفر باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مربی وینفرد شفر باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!

علی خطیر به یک دلیل از سمت مدیرعاملی استقلال برکنار شده است.

طرفداری | کار علی خطیر در باشگاه استقلال به پایان رسیده است.

امشب بعد از تساوی استقلال مقابل تراکتور خبری آمد مبنی بر اینکه علی خطیر با تصمیم هیات مدیره از مدیرعاملی باشگاه استقلال برکنار شده و فرشید سمیعی موقتا جای او را گرفته است.

خبری که به نظر درست است و حالا پیگیری های خبرنگار طرفداری نشان می دهد این موضوع یک علت مهم داشته است.

گویا علی خطیر تصمیم می گیرد پیش از بازی با تراکتور، بخشی از قرارداد استقلالی ها را پرداخت کند ولی شهریاری به او اعلام می کند این کار را انجام ندهد و پرداختی را به بعد از بازی موکول کند.

در واقع علت برکناری خطیر این است که او بدون اجازه از مالکان جدید باشگاه استقلال، 50 میلیارد به حساب بازیکنان پرداخت کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • معنای استعفای مقام‌های نظامی-اطلاعاتی اسرائیلی چیست؟
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • ماجرای تلخ حبس طاقت‌فرسا زن زباله‌گـرد در میان دیوارهای ساختمان متروک | تصاویر
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • ماجرای صف انتظار زوجین و تاخیر در پرداخت وام ازدواج پیگیری شد
  • نکونام: سر ما کلاه گذاشتند/ قهرمان لیگ برتر هفته آخر مشخص می شود
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)