Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول واحد خواهران ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان گفت: بانوان همدانی ضمن تولید ماسک برای بیماران بیماران کرونایی که وضعیت مالی خوبی ندارند؛ بسته غذایی تهیه می‌کنند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

جمیله علی بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: جمعی از بانوان به دنبال گسترش ویروس کرونا و نیاز جامعه به کمک‌های انسان دوستانه آستین همت بالا زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از تشکیل ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان و اعلام فراخوان برای جذب مشارکت مردمی بیش از 600 خواهر اعلام آمادگی کرده‌اند که کارهای متعددی را انجام می‌دهند.

علی بخشی گفت: از مهم‌ترین کار این بانوان، دوخت ماسک، لباس حفاظتی برای پزشکان و پرستاران و لباس بیمارستانی است و 8 کارگاه در استان فعالیت می‌کند.

مسئول واحد خواهران ستاد مردمی مقابله با کرونا استان همدان مطرح کرد: با هدف کمک به مشاغل تعطیل شده هم طرح جمع‌آوری کمک از خیران انجام و کمک‌های نقدی به ستاد مردمی برای تجمیع و تهیه بسته‌های غذایی تحویل داده شده است.

 

عزم راسخ بسیجیان بهار برای شکست کرعزم راسخ بسیجیان بهار برای شکست کرونا؛ از ایجاد نقاتگاه تا توزیع بسته‌های غذاییونا؛ از ایجاد نقاتگاه تا توزیع بسته‌های غذاییهمت بلند بسیجیان کبودراهنگ| از تولید 700 هزار عدد ماسک تا توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندانمساجد همدان کانون سلامت شدند؛ از تولید لباس ‌تا برگزاری مسابقه کتابخوانی

 

علی بخشی افزود: در کنار افرادی که به دلیل تعطیلی مشاغل خانه‌نشین شده‌اند برای بیماران بیماران کرونایی بستری در منزل که وضعیت مالی خوبی نداشتند هم بسته غذایی کامل ارسال شده است.

وی، تهیه آب میوه را از دیگر کارهای واحد خواهران عنوان کرد و گفت: 80 کیلو عسل به همت بانوان خریداری شده و برای افرادی که در واحد عملیات، کار ضدعفونی کردن معابر را انجام می‌دهند؛ شربت عسل تهیه می‌کنند.

علی بخشی تصریح کرد: برای دانشجویان رشته پرستاری و افرادی که تمایل به انجام امور بیمارستانی داشته و داوطلب حضور در مراکز درمانی هستند هم دوره آموزش برگزار و داوطلبانه به بیمارستان‌ها اعزام می‌شوند.

وی اعلام کرد: جذب خیران و کمک به شبکه بهداشت و درمان در کارغربالگری از دیگر اقدامات واحد خواهران ستاد مردمی مقابله با کرونا در استان همدان است.

انتهای پیام/744/ ت

R41405/P/S6,75/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مردمی مقابله با کرونا بسته های غذایی واحد خواهران علی بخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان

رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

به گزارش ایسنا، اورزولا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا امروز (پنجشنبه) در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با نجیب میقاتی، نخست‌وزیر موقت لبنان و نیکوس کریستودولیدس، رئیس جمهوری قبرس خاطرنشان کرد اتحادیه اروپا پیشنهاد یک بسته مالی به ارزش یک میلیارد یورو به لبنان را مطرح کرده است.

براساس گزارش العربیه، رئیس کمیسیون اروپا تاکید کرد که این بودجه از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: «اتحادیه اروپا همچنین از نیروهای مسلح لبنان با تجهیزات و آموزش برای مدیریت مرزهای این کشور حمایت خواهد کرد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • بسته یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا برای حمایت از لبنان
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • اجتماع مردمی حمایت از طرح «نور» در مشهد
  • اجرای ۱۰۰ درصدی بسته‌های تشویقی متضمن نوسازی مسکن بازآفرینی در آذربایجان‌غربی
  • تولید پانسمان بیماران پروانه‌ای شروع شده و در مرحله تحقیقاتی است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک