Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: قاتلی که هفته گذشته به‌دلیل اختلاف  بر سر چراگاه دام، ۲ نفر برادر را به قتل رسانده بود، صبح امروز خود را به پلیس معرفی کرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار داشت: هفته گذشته در پی اختلاف بین دو طایفه بر سر مراتع چراگاه دام در یکی از روستاهای شهرستان ممسنی، فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان فارس به قتل رسیده و 2 نفر دیگر نیز مجروح و راهی بیمارستان می‌شوند که موضوع شناسایی و دستگیری عوامل درگیری در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی با انجام رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند در این باره 2 نفر از عوامل درگیری را شناسایی و دستگیر کنند.

جزئیات حادثه منطقه ماهور از زبان فرماندار ممسنی؛ پیگیری برای دستگیری قاتل ادامه داردفارس| 5 نفر از عاملان اغتشاشات در سپیدان و ممسنی دستگیر شدندفرمانده انتظامی استان فارس‌: 15 لیدر ‌اغتشاشات اخیر در ممسنی دستگیر شدند

وی با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه درگیری متواری شده بود، افزود: پلیس با برنامه‌ریزی عملیاتی و پوشش امنیتی مناسب در سطح استان فارس عرصه را بر متهم اصلی درگیری تنگ کرد و به این ترتیب قاتل چون هیچ راهی برای فرار از چنگال قانون نداشت صبح روز جاری خود را به مقر انتظامی معرفی کرد.

قاچاقچیان با 210 کیلو شیشه در فارس زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدامات فنی و تخصصی از خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر از نی‌ریز به سمت شیراز مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نی‌ریز به محور مواصلاتی مذکور اعزام و با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس خودرو پژو 405 حامل مواد مخدر را شناسایی و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن، 210 کیلو شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده بود کشف و در این رابطه راننده نیز دستگیر شد.

سردار حبیبی با بیان اینکه یک سواری پراید که اسکورت محموله بود توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و دستگیری سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

انتهای پیام/424/ ز

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان انتظامی استان فارس مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۴۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد