Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@00:02:37 GMT

رودی فولر در آسانسور باشگاه استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۵۶۷

این تصاویر مربوط به روزهایی است که استقلالی‌ها به نوعی شعبه دوم این باشگاه را در لورکوزن آلمان تاسیس کرده بودند. 

به گزارش ورزش سه و به نقل از همشهری ورزشی ، علی فتح‌الله‌زاده که از سال 1375 نخستین دوره مدیریتش را در باشگاه استقلال آغاز کرده بود طی آن سال‌ها رابطه بسیار خوبی با راینر کالموند -مدیر باشگاه لورکوزن- برقرار کرده بود و از کمک‌های این باشگاه آلمانی به اشکال مختلف بهره‌مند می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور امیر قلعه‌نویی در لورکوزن برای تماشای تمرینات کریستوف دام، در همان روزها اتفاق افتاد و هنوز هم که هنوز است ژنرال به هر بهانه‌ای از آن اتفاق یاد می‌کند. 


ستقلال چندین بار برای برپایی اردو در آلمان حاضر شد و از امکانات باشگاه لورکوزن استفاده کرد. رودی فولر که آن سال‌ها در باشگاه لورکوزن مدیر ورزشی بود برای تماشای داربی تهران به ایران آمد و میهمان باشگاه استقلال شد.


رولند کخ که در لورکوزن دستیار کریستوف دام بود برای سرمربیگری استقلال (در دومین دوره لیگ برتر) به تهران آمد که البته موفقیتی کسب نکرد. اما آنچه از همه این مراودات مهم‌تر می‌نمود، انتقال بازیکنان نخبه استقلال در آن سال‌ها به باشگاه لورکوزن بود که اگرچه برای آن بازیکنان آبی گرم نکرد اما برای باشگاه استقلال نان خوبی داشت. 


مهدی پاشازاده نخستین سوغات استقلالی‌ها برای لورکوزن بود که بعد از درخشش در بازی ایران-استرالیا و حضور موفق در جام‌جهانی1998 با لورکوزن قرارداد بست. پاشازاده البته کمتر در لورکوزن به بازی گرفته  شد و بعد از ماه‌ها نیمکت‌نشینی به‌طور قرضی راهی تیم دسته‌دومی فورتونا کلن شد. 


داریوش یزدانی و علی موسوی هم هدیه‌های بعدی فتح‌الله‌زاده برای لورکوزن بودند. کالموند البته هیچ‌یک از این هدایا را باز نکرد اما پس هم نفرستاد و آنها را برای تجربه کردن بوندس‌لیگای2به شهر کلن در نزدیکی لورکوزن فرستاد تا در تیم فورتونا کلن همبازی شوند. به این ترتیب نخستین دوره مدیریت فتح‌الله‌زاده در باشگاه استقلال که 7سال به طول انجامید بیش از هر چیز با جلسات متعددش با کالموند و مراودات فراوان استقلال-لورکوزن به‌خاطر آورده می‌شود. 


عکس اول مربوط به جلسه 2 باشگاه استقلال و لورکوزن برای انتقال مهدی پاشازاده است که فتح‌الله‌زاده در کنار راینر کالموند نشسته و پاشازاده، ابراهیم طالبی و کامران منزوی هم حاضر هستند. مرحوم ناصر حجازی نیز در جلسه حضور دارد که البته سمت آلمانی‌ها نشسته است. 

 


عکس دوم مربوط به اردوی استقلالی‌ها در آلمان است که محمد خرمگاه، علی منصوریان، مهدی پاشازاده، پرویز برومند، فرهاد مجیدی و محسن گروسی در خیابان‌های کلن مقابل دوربین فرشاد عباسی ژست گرفته‌اند.

 


 عکس سوم هم در جریان سفر رودی فولر به تهران گرفته شده است. در آسانسور هتل استقلال. فتح‌الله‌زاده، منزوی، طالبی و نظری جویباری، رودی فولر را همراهی می‌کنند. ابراهیم طالبی با تسلطش به زبان آلمانی در آن سال‌ها حضور پررنگی در اتفاقات باشگاه استقلال داشت. او دستیار رولند کخ هم شد و حتی به‌عنوان سرمربی نیز روی نیمکت استقلال نشست. کراوات او در این عکس تضاد عجیبی با چهره تمام‌ارزشی علی فتح‌الله‌زاده دارد.

 

عکسها: فرشاد عباسی

شهرداری ماهشهر دسته دو مهدی پاشازاده رولند کخ استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهرداری ماهشهر دسته دو مهدی پاشازاده رولند کخ استقلال تهران باشگاه لورکوزن باشگاه استقلال مهدی پاشازاده فتح الله زاده رودی فولر آن سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

بایرلورکوزن برای مدافع ملی پوش خودش برنامه بلند مدتی دارد و نمی خواهد او را به سادگی از دست بدهد. 

طرفداری | بایرن مونیخ علاقه مند به جذب یوناتان تا، مدافع میانی لورکوزن است. تا با لورکوزن تا 2025 قرارداد دارد و بند آزادسازی ندارد. طبق گزارش اسکای، قیمت درخواستی لورکوزن برای این ملی پوش 20 میلیون یورو است.

با این حال، مدیر ورزشی لورکوزن، رولفس اعلام کرده قصد دارند قرارداد تا را تمدید کنند و مذاکرات بعد از فصل جاری انجام خواهد شد. او تاکید کرد تمرکز فعلی تیم روی کسب بهترین نتایج است و تا نیز همین عقیده را دارد.

می خواهیم قرارداد یونا را تمدید کنیم، فراتر از سال 2025. تمرکز ما و او روی بازی های باقی مانده این فصل است. 

لورکوزن که به تازگی قهرمان بوندسلیگا شده، حالا فرصت دارد با قهرمانی در جام حذفی (فینال مقابل کایزرسلاترن) و لیگ اروپا (که در نیمه نهایی با رم بازی می‌کند) به سه گانه برسد.

بیشتر بخوانید: 

بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا

استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح الله‌زاده
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • فتح‌الله‌زاده نمی‌خواست ساپینتو روی نیمکت بنشیند
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»