Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@18:42:15 GMT

تکذیب سفر وزیر دفاع آمریکا به عراق

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۵۸۸۴

ساعت 24-مایلز کیگنز، سخنگوی ائتلاف ضد داعش خبرها در خصوص سفر مارک اسپر به عراق را تکذیب کرد.

 به نقل از شبکه روداو، ائتلاف بین المللی ضد داعش امروز یکشنبه خبرهای منتشر شده در خصوص سفر مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا به عراق را تکذیب کرد.

سخنگوی ائتلاف به شبکه خبری روداو گفت: گزارش‌ها پیرامون سفر اسپر به عراق بطور کلی بی اساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: بسیاری از اخبار تقلبی و نادرست در خصوص فعالیت‌های ائتلاف بین المللی در عراق و نیز خبر سفر وزیر دفاع در این چارچوب به تازگی منتشر شده است.

شایان ذکر است شماری از پایگاه‌های خبری شب گذشته، اخباری را در خصوص ورود مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا به پایگاه عین الاسد در استان الانبار عراق که نیروهای آمریکایی در آن حضور دارند منتشر کرده بودند. این پایگاه‌ها همچنین از نشست وزیر دفاع با مقامات بلند پایه عراق از جمله برهم صالح، رئیس جمهور این کشور، محمد الحلبوسی، رئیس مجلس نمایندگان و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر جدید عراق که مأمور تشکیل دولت شده است، خبر داده بودند.

پیشتر شبکه المیادین نیز دیدار رئیس جمهور عراق با هر مقام آمریکایی یا خارجی را در سفر روز شنبه او به استان الانبار تکذیب کرده بود.

المیادین به نقل از یک منبع نزدیک به رئیس جمهور عراق گزارش داده بود: برهم صالح با هیچ مقام آمریکایی یا خارجی در جریان سفر به الانبار ملاقات نداشته است. ما از آنچه از سوی برخی رسانه‌ها گزارش شده، تعجب کردیم؛ آن‌ها باید دقیق و قابل اعتماد باشند و اخبار را از منابع موثق گزارش دهند.

آخرین باری که مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا به عراق سفر کرده بود، به تاریخ بیست و سوم اکتبر سال گذشته میلادی باز می‌گردد.
این اخبار در حالی منتشر می‌شود که واشنگتن در حال حاضر تمرکز خود را بر نیروهای آمریکایی در عراق و مسأله خروج آن‌ها از شش پایگاه نظامی و تحویل آن‌ها به نیروهای محلی متمرکز کرده است.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آمريكا وزیر دفاع آمریکا مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد

ایسنا/قم فصلنامه بین المللی علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم در فهرست نشریات پایگاه استنادی اسکوپوس قرار گرفت.

مجله بین المللی ریاضیات و علوم محاسباتی(MCS) مجله‌ای با دسترسی آزاد است که هدف آن ارائه آخرین دستاوردهای علمی و پژوهشی در زمینه‌های ریاضیات و علوم محاسباتی است.

این نشریه قبلاً در پایگاه‌های استنادی DOAJ و همچنین ISC و فهرست نشریات علمی وزارت علوم نمایه شده و دارای گروه دبیران بین المللی است.

این فصلنامه مقالات حوزه‌های علوم ریاضی و محاسباتی، ریاضی فیزیک، شیمی محاسباتی و مکانیک را پس از داوری و پذیرش، منتشر می‌کند.

مجله ریاضیات و علوم محاسباتی توسط دانشگاه صنعتی قم منتشر می‌شود. سردبیر این نشریه حسین جعفری، مدیر مسئول؛ محمد هادی مشکات السادات، دبیر تخصصی؛ مهدی سلیمانی و مدیر اجرایی؛ سید محمدعلی آل عمرانی نژاد است.

به گزارش ایسنا، همه مجلات پایگاه استنادی اسکوپوس در زمره مجلات پذیرش مقاله با داوری بوده و در چهار رشته علمی اصلی، علوم زیستی، علوم اجتماعی، علوم فیزیکی و علوم بهداشتی دسته بندی می‌شوند. این فهرست به صورت سالانه در آغاز سال نو میلادی منتشر می‌شود. کیفیت همه مجلات موجود در پایگاه داده اسکوپوس هر ساله با استفاده از شاخص‌هایی مانند SJR و h-index مورد بررسی قرار می‌گیرند؛ این بررسی توسط بنیاد سایمگو منتشر می‌شود. 

نکته قابل تأمل این است که نمایه شدن مجله دانشگاه صنعتی قم در این پایگاه معتبر استنادی، باعث برندسازی بیش از پیش نام دانشگاه صنعتی قم و انتشارات این دانشگاه در سطح بین الملل می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • فصلنامه ریاضیات و علوم محاسباتی دانشگاه صنعتی قم اسکوپوس شد
  • اوکراین| کی‌یف به صلاح خود از موشک‌های دوربرد استفاده می‌کند
  • موضع تازه وزیر دفاع آمریکا درباره عملیات ایران علیه اسرائیل
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است