Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@06:03:54 GMT

یونان ارتش ترکیه را به نقض حریم هوایی خود متهم کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۶۱۳۴

یونان ارتش ترکیه را به نقض حریم هوایی خود متهم کرد

ستاد کل نیروهای مسلح یونان، ارتش ترکیه را به نقض حریم هوایی خود در شرق دریای اژه متهم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یونان روز یکشنبه نیروی هوایی ترکیه را متهم به نقض حریم هوایی خود کرد.

به نوشته وبگاه «آکاثی مرینی» ستاد کل نیروهای مسلح یونان اعلام کرد که هواپیماهای ترکیه صبح یکشنبه در پنج نوبت حریم هوایی این کشور را نقض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام ستاد نیروهای مسلح کل یونان، این هواپیماها به مدت پانزده دقیقه صبح یکشنبه بر فراز حریم هوایی جزایر «چیوس» و «لسوس»  در شرق دریای اژه و دو جزیره کوچکتر دیگر پرواز کردند.

برخی مقامات یونانی بر این باورند که این اقدامهای ارتش ترکیه تاکتیکی از سوی این کشور برای منحرف کردن اذهان در زمینه رها کردن مهاجران در جزایر یونان است.

یونان بارها مدعی نقض حریم هوایی خود از سوی هواپیماهای ترکیه شده است. این کشور در هفته های گذشته یک رزمایش با مهمات واقعی نزدیک مرز ترکیه برگزار کرد.

انتهای پیام/ا

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نقض حریم هوایی خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری پیامی صادر کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

«أَلَمْ تَرَ کَیْفَ ضَرَ‌بَ اللَّـهُ مَثَلاً کَلِمَةً طَیِّبَةً کَشَجَرَ‌ةٍ طَیِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْ‌عُهَا فِی السَّمَاءِ تُؤْتِی أُکُلَهَا کُلَّ حِینٍ بِإذْنِ رَ‌بِّهَا ۗ وَیَضْرِ‌بُ اللَّـهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَذَکَّرُ‌ونَ»
(آیا ندیدی که خداوند چگونه مثلی زد و سخن نیک را به درخت پاکیزه‌ای تشبیه کرد که ریشه‌اش ثابت و شاخه آن در آسمان است؟ میوه‌اش را هر دم به اذن پروردگارش می‌دهد؛ و خدا مَثَلها را برای مردم می‌زند، شاید که آنان پند گیرند.)

بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه، سازندگی و... به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری می‌باشد که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان عزیز بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903328

دیگر خبرها

  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت