Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:50:57 GMT

اولین تمدید فصل بعد: تراکتور- الهامی

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۶۳۴۳

اولین تمدید فصل بعد: تراکتور- الهامی

قرارداد سرمربی تراکتور با این باشگاه به مدت یک فصل دیگر امضاء شد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی ک مسابقات لیگ برتر به حالت تعلیق درآمده، زمان آغاز دوباره بازی‌ها اعلام نشده و تیم‌ها و بازیکنان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مشغول انجام تمرینات در منزل هستند، باشگاه تراکتور تبریز در حال برنامه‌ریزی منظم و کاربردی برای فصل آینده است تا بتواند موفق‌تر از هر سال وارد بازی‌ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تراکتور در دو سال اخیر با جان توشاک و مصطفی دنیزلی که سرمربیان مطرح خارجی بودند، لیگ‌های هجدهم و نوزدهم را آغاز کرد، اما هر دو مرد بلژیکی و ترکیه‌ای نتوانستند در جمع سرخ پوشان آذربایجان به موفقیتی دست پیدا کنند و هر دو نفر قبل از پایان نیم‌فصل به پایان کارشان با این باشگاه رسیدند.

 

ضررهای مالی و مهم‌تر از آن امتیازاتی که تراکتور در این دو سال از دست داد و موجب شد از قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیایی دور شود، موجب شد تا محمدرضا زنوزی، مالک این باشگاه به این فکر بیفتد که به ساکت الهامی، سرمربی ایرانی و کنونی تیمش که نتایج خوبی هم به دست آورده، اعتماد کند و او را در تیمش نگه دارد.

 

با وجود اینکه تراکتور لیگ نوزدهم را خوب شروع کرده بود، اما رفته رفته سیر نزولی گرفت و تا رده دهم جدول سقوط کرد و حتی پایین‌تر از ماشین‌سازی قرار گرفت، اما بعد از اضافه شدن ساکت الهامی به کادر فنی این تیم به‌عنوان سرمربی، آنها روی دور برد افتادند و در حال حاضر جزو مدعیان قرار دارند.

 

 

عملکرد موفق الهامی در تراکتور موجب شد که زنوزی به فکر تمدید قرارداد با این سرمربی و آماده‌سازی برنامه تیمش برای فصل آینده بگیرد تا بتوانند سال آینده نتایج بهتری از این فصل بگیرند.

 

تراکتور که با الهامی موفق شد به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند و در حال حاضر تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول قرار دارد، فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را هم با این سرمربی شروع می‌کند.

 

مدیران باشگاه تراکتور امشب جلسه‌ای با ساکت الهامی برگزار کردند و برای حفظ او و تمدید قرارداد یک ساله این سرمربی به توافق نهایی رسیدند.

 

الهامی که با کسب ۱۹ امتیاز در مسابقه موفق شد تیمش را به جمع سه تیم بالای جدول برساند و محبوبیت بالایی هم در بین تماشاگران تراکتور به دست آورد، اکنون با تمدید قراردادش امیدوار است با روحیه بالاتر و آرامش خاطر بیشتری در ادامه فصل بتوانند پیروزی‌های خود را ادامه دهند و برای کسب سهمیه آسیایی و حتی قهرمانی تلاش کنند.

تراکتور ساکت الهامی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور ساکت الهامی ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران

هافبک بااخلاق و مصدوم استقلال، از ماجرای جدیدی پرده برداشت که برای فوتبال دلال زده ایران جای تاسف است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مهدی مهدی پور در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود از دوران حضورش در تراکتور دست به افشاگری زد و از بیماری سرمربی معروف این تیم تبریزی گفت که توسط واسطه‌ها و با دستمزدی نجومی به زنوزی داده شد.

مهدی پور گفت: 

مدیران تراکتور جان توشاک را به ایران آوردند و او آلزایمر داشت و هر بار به ما می‌گفت قرار است یک تمرین جدید به شما یاد بدهم و هر روز همان برنامه تمرین تکراری را به ما می‌داد‼️

جان توشاک پست تخصصی من را یادش رفته بود و چون شماره ۹ بودم چندین بازی من را در پست مهاجم نوک تراکتور بازی داد‼️

دیگر خبرها

  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • عکس| پیام احساسی یک استقلالی پس از اولین بازی
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ