Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@21:30:40 GMT

سیر نزولی ویروس کرونا در رباط کریم شروع شده است

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۸۴۸۱

سیر نزولی ویروس کرونا در رباط کریم شروع شده است

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا شهرستان رباط کریم گفت: در رباط کریم سیر نزولی ویروس کرونا شروع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حامد اسدی شریف سخنگوی ستاد مقابله با کرونا شهرستان رباط کریم ضمن تقدیر از همراهی و حمایت‌های معنوی امام جمعه رباط کریم، عنوان کرد: در روزهایی که بیمارستان به صورت شبانه روزی برای بهبود بیماران خود تلاش می‌کرد، حجت‌الاسلام ترابی امام جمعه دیار کریمان با حمایت‌های معنوی و راهنمایی‌های خود موجب شدند تا این شرایط سخت را بهتر سپری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: فرستادن برخی افراد و گروه‌های جهادی در قالب همراهی با بیمار و دادن روحیه به آنها و انجام برخی برنامه‌های فرهنگی برای سپری کردن دوران نقاهت بیماران از اقدامات دفتر امام جمعه در بیمارستان بود که در کنار دیگر اقدامات درمانی مؤثر واقع شد.

 

خوشبختانه کادر درمانی بیمارستان (پرستاران و پزشکان) برای بهبودی و مداوای بیماران همه تلاش و همت خود را در طول این مدت به کار بردند که ضمن تقدیر از یکایک آنها، می‌توان اعلام کرد که شاهد سیر نزولی ویروس کرونا در شهرستان هستیم.

 

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در رباط کریم یاد آور شد: خوشبختانه با تلاش و همراهی همه سازمان‌های مربوطه و مدیریت شهری و همچنین «خود مراقبتی» که شهروندان عزیزمان انجام می‌دهند، شاهد سیر نزولی ویروس کرونا نسبت به هفته‌های گذشته در شهرستان هستیم و امیدوارم با رعایت اصول بهداشتی و رعایت «فاصله اجتماعی» شاهد پیروزی کامل بر این ویروس باشیم.

 

در پایان، خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان ضمن بازدید از بخش کرونایی بیمارستان با تقدیم گل به جهادگران درمانی زحمات آنها را ارج و از تلاش‌های آنها و ریاست بیمارستان تقدیر کردند.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنترل شیوع کرونا ویروس امام جمعه رباط کریم شهرستان رباط کریم سیر نزولی ویروس رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بزی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هیرمند گفت: به مناسبت هفته سلامت به همت بیمارستان شهدای هیرمند و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان هیرمند و بسیج جامعه پزشکی، طرح ویزیت و توزیع داروی رایگان با حضور دکتر صدیق سرپرست بیمارستان شهدا در روستای صدیف سنچولی اجرا شد.
وی افزود: در این طرح  بیش از ۷۰ نفر به صورت رایگان ویزیت شده و دارو دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • دستگیری صیاد غیر مجاز ماهی توسط یگان حفاظت محیط‌ زیست مسجدسلیمان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • جنگ علوفه شروع شده است
  • ویزیت رایگان در روستای صدیف سنچولی بخش قرقری هیرمند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!