Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به‌عنوان دندانپزشک نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری آنا از شیراز، به مناسبت روز دندانپزشک و بر اساس بررسی صورت گرفته توسط جامعه دندانپزشکی ایران، طاهره باهری مقدم عضو هیئت علمی و مدیر گروه ارتودنسی دانشکده دندانپزشکی واحد شیراز به عنوان دندانپزشک نمونه کشوری انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهره باهری مقدم دانش آموخته دندانپزشکی عمومی از دانشگاه تهران(سال۸۸) و دانش آموخته دوره تخصصی در رشته ارتودنسی از دانشگاه شیراز (سال ۹۱) بوده و علاوه بر مدیریت بخش ارتودنسی دانشگاه یاسوج (سال۹۱تا۹۴)، از سال ۱۳۹۴ به عنوان مدیر گروه بخش ارتودنسی, و از سال ۱۳۹۵ به عنوان مسئول EDO دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز مشغول به فعالیت است.

از جمله افتخارات کسب شده توسط نامبرده می‌توان به انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر گروه پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج(سال ۹۴)، انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در سال ۹۶ نام برد.

طاهره باهری مقدم قائم مقام دبیر اجرایی یازدهمین کنگره بین‌المللی انجمن ارتودنتیست‌های ایران در سال ۱۳۹۲ و دبیر علمی دهمین همایش سالاانه جامعه دندانپزشکی ایران شعبه فارس ۱۳۹۸ نیز بوده است.

انتهای پیام/4078/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل اسماعیل چمنی گفت: دکتر مسعود گنجی عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سی و یکمین آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب و معرفی شد.
وی با بیان اینکه معیار‌های انتخاب استاد نمونه کشوری فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و اجرایی است، ادامه داد: پیش از این نیز در سال‌های اخیر دکتر قدیر نوری و دکتر محمد نریمانی اعضای هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان اساتید نمونه کشوری انتخاب شده بودند.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: در آئین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد، از ۶۵ استاد نمونه کشوری با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به کار خود پایان داد
  • عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی، استاد نمونه کشوری
  • انتخاب عضو هیات علمی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان استاد نمونه کشوری
  • تشریح روند انتخاب استادان نمونه کشوری
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 2
  • اولین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس - 1
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند