Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@03:45:37 GMT

آبگرفتگی منازل در مناطق سه و چهار کرمان

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۹۱۴۱

آبگرفتگی منازل در مناطق سه و چهار کرمان

مجید سعیدی مدیر کل دفتر مدیریت بحران استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: با بارش باران از شب گذشته تا کنون منازل برخی از شهروندان در مناطق سه و چهار شهری کرمان دچار آبگرفتگی شد.

سعیدی افزود: آبگرفتگی شدید معابر در شهر کرمان صبح امروز تردد مردم را با مشکل مواجه کرد و به دستور استاندار کرمان، با همکاری ارتش، سپاه، هلال احمر، منابع طبیعی و شهرداری جمع آوری آب‌های سطحی آغاز شده و احتمال میدهیم تا بعد از ظهر این موضوع رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعیدی تصریح کرد: بارش باران شدید از روز گذشته در استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد و بیشترین بارش‌ها مربوط به شهر کرمان و زرند بوده است.

او بیان داشت: بارش باران دراستان کرمان در مناطق غرب و شمال از شدت بیشتری برخوردار است و بارش‌ها همچنان ادامه دارد.

همچنین نصیری فرمانده پلیس راه شمال استان هم از تردد روان در جاده‌های شمال استان خبر داد و گفت: اکنون بیشترین بارش در محور‌های شهربابک به سیرجان، بردسیربه سیرجان، بافت به سیرجان وکرمان به بردسیر است و تمامی محور‌ها باز و تردد جریان دارد.

رضایی فرمانده پلیس راه جنوب استان هم گفت: در مناطق جنوبی بارندگی نداشته ایم و تنها محور آبسردوئیه رودبار جنوب به کهنوج از روز گذشته مسدود شده و همچنان مسدود است.

او افزود: هیچ کدام از محور‌های جنوب بسته نیست و تردد در همه محور‌های اصلی و فرعی جریان دارد.

انتهای پیام /س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت بحران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی ها در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،میترا یاوری با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت: بارش باران امروز در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب، شمال غرب و مرکز استان پیش بینی می شود.

وی افزود: بارش ها برای امروز شدید نیستند. 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه رفسنجان با ۸ ونیم میلی متر ثبت شده است.

وی تصریح کرد: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۲ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان بوده است. 

 وی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۹ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • ادامه بارندگی ها در استان
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • تشدید بارشها امروز وفردا در کرمان
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • پیش‌بینی بارش‌ها در اغلب نقاط استان کرمان
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق