Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو‌های پراید و تلفن همراه آنان در سطح شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: متهم دستگیرشده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۷ فقره سرقت خودرو پراید، یک فقره سرقت دوو سیلوی، ۷ فقره سرقت تلفن همراه و چندین فقره سرقت دوچرخه و وسایل منزل با همکاری ۸ نفر دیگر اعتراف که دیگر همدستان متهم پس از هماهنگی قضایی در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
خط پايان تعقيب و گريز خياباني با تيراندازي پليس و دستگيري متهم

سرهنگ عباس صارمي ساداتي فرمانده انتظامی مشهد گفت: تيم هاي تجسس كلانتري نجفي مشهد در اجراي مرحله ديگري از طرح امنيت محله محور، يكي از عاملان سرقت هاي خياباني در محدوده بلوار هاشميه را چهره زني و تحت تعقيب قرار دادند.

او ادامه داد: در اين عمليات ضربتي با كنترل و مراقبت هاي نامحسوس ، متهم را با خودروي سواري پرايد ردزني و دقايقي پس از آن كه دوربين مداربسته يك ساختمان را سرقت كرده بود ، براي دستگيري اش وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهم را در بلوار وكيل آباد مشهد تحت تعقيب قرار داد اما راننده خودرو بدون توجه به دستور ايست پليس با سرعت زياد متواري شد و تعقيب و گريز پليسي با شليك تيرهوايي و سپس تيراندازي به سمت خودروي سواري ، مسافتي به طول انجاميد.

صارمی ساداتی افزود: با دستگیری متهم در در بازرسی اولیه از خودرو سواری او ۴ عدد باطری خودرو، یک حلقه رینگ و لاستیک، یک دستگاه پخش صدا و ۲ جعبه آچار، یک عدد باند بزرگ و یک دستگاه چشمی دوربین مداربسته سرقتی کشف شد.   او تصریح کرد: تحقیقات با دستورات مقام قضایی برای کشف اقدامات مجرمانه متهم در حالی ادامه دارد که تاکنون ۳ شاکی پرونده با حضور در کلانتری، پی گیری شکایت خود بوده اند. در حال بروزرسانی...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته حوادث سرقت خودرو پلیس آگاهی فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک