Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@12:58:47 GMT

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون ارشد پزشکی از امروز

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۹۶۲۴

به گزارش ایسنا، مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی از امروز دوشنبه  ۲۵ فروردین آغاز می‌شود و تا ۲۷ این ماه ادامه دارد، داوطلبان در زمان تعیین شده می‌توانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

 همچنین داوطلبانی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند و یا داوطلبانی که هزینه ثبت‌نام را پرداخت کرده و کد پیگیری دریافت کرده‌اند ولی به دلیل اتمام مهلت ثبت‌نام نتوانسته‌اند ثبت نام کنند و همچنین کسانی که نیاز به تصحیح و ویرایش اطلاعات و مدارک خود دارند، می‌توانند در مهلت تعیی شده(از امروز) نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات خوددر زمان فوق اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، داوطلبان قبل از اقدام به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی دفترچه راهنمای ثبت‌نام این آزمون که بر روی سایت این مرکز قرار داده شده است را مطالعه کنند.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۹ در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیرماه سال ۹۹ برگزار می‌شود و طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت،  تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های علوم پزشکی بر اساس برنامه قبلی بوده است و چنانچه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی تخصصی تغییری در آن بدهد در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: این آزمون در استان کرمان با حضور ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب، روز جمعه(۱۴ اردیبهشت ماه) برگزار خواهد شد.

دکترمهدی بازمانده امروز ۱۲ اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزمون با شرکت ۱۷ هزار و ۳۱۷ داوطلب زن و ۳۸۵۲ داوطلب مرد در استان کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این آزمون به منظور استخدام مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیتی بدنی و سلامت و مشاور تخصصی در استان کرمان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: با توجه به بعد مسافت داوطلبان تا مرکز استان و در راستای ارائه خدمات مناسب‌ تر، این آزمون در شهرستان‌های کرمان، زرند، سیرجان، بم، جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت ‌بخشی وزارت آموزش و پرورش با شرکت ۷۸۶۲ نفر در مرکز استان کرمان، ۳۹۳۲ نفر داوطلب در شهرستان جیرفت، ۸۶۲ نفر در شهرستان رودبار جنوب، ۱۶۳۶ نفر در کهنوج، ۱۷۹۵ نفر در زرند، ۲۳۰۰ نفر در شهرستان بم و ۲۷۶۰ نفر داوطلب در شهرستان سیرجان برگزار می‌شود.

بازمانده بیان کرد: مرکز آزمون سازمان جهاددانشگاهی استان کرمان با بیش از ۲۱ هزار داوطلب جزء یکی از بزرگترین مراکز این آزمون در کشور است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با اشاره به اینکه داوطلبان از روز گذشته می‌توانند کارت ورود به جلسه آزمون خود را از پایگاه hrtc.ir  مرکز آزمون جهاددانشگاهی بگیرند، افزود: باجه رفع نقص احتمالی کارت ورود به جلسه داوطلبان آزمون در مرکز شهرستان‌های برگزارکننده آزمون در استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد