Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@12:15:49 GMT

انهدام باند سارقان در شهرستان میبد و دستگیری عوامل آن

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۷۹۹۱۴

انهدام باند سارقان در شهرستان میبد و دستگیری عوامل آن

فرمانده انتظامي ميبد از انهدام باند سارقان يکي از شرکت هاي حوزه فولاد این شهرستان و کشف بيش از ۷ ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد؛ «سید محمد طاهر موسوی» در نشست با فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی شهرستان میبد گفت: پس از اطلاع از سرقت در يکي از شرکت هاي سطح حوزه شهرستان ميبد، بلافاصله ماموران پليس آگاهي در محل حاضر و موضوع به صورت ويژه در دستور کار آنان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: کاراگاهان پليس آگاهي شهرستان میبد با انجام تحقيقات گسترده، ميداني و اقدامات ويژه فني و اطلاعاتي و همکاري مسئولان شرکت با پليس، رد پاي 4 نفر سارقان حرفه اي در اين پرونده را شناسايي کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد يادآور شد: بعد از شناسايي متهمان و تحت نظرقرار دادن آنها، ارتباط يکي از سارقان با يک نفر مالخر به ثبت رسيد.

وي ابراز کرد: با هماهنگي مقام قضايي در طی يک عمليات موفق، پليس سارقان را در منزل و مخفيگاه دستگير و اموال به سرقت رفته را کشف کردند که متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضایی شدند.

موسوی در پایان؛ عدم رعايت نکات ايمني را مهم ترين عامل سوء استفاده سارقان عنوان و تصریح کرد: کارفرمايان و صاحبان صنايع مي بايستی علاوه بر رعايت حفاظت فيزيکي و استفاده از تجهيزات الکترونيکي در پيشگيري از جرم، سرکشي و آموزش مداوم کادر نگهباني را نیز فراموش نکنند.

لازم به ذکر است که فرماندار میبد به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری با حضور در پلیس آگاهی این شهرستان از تلاش‌های هوشمندانه نیروی انتظامی در کشف این اموال مسروقه قدردانی کرد.

پایان پیام/680

منبع: شبستان

کلیدواژه: نیروی انتظامی استان یزد میبد شهرستان میبد شبستان یزد نیروی انتظامی پلیس نیروی انتظامی شهرستان میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

سردار مهدی حاجیان در این خصوص اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه