Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه‌ای گلستان از افزایش اعتبارات سد نرماب خبر داد و گفت: حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این سد به استان اختصاص داده شده است. ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای گلستان، داوود گیلک در این باره اظهار داشت: در محدوده امور منابع آب گنبد، مینودشت و گالیکش، چند پروژه اصلی و اساسی در دست اقدام از سوی شرکت آب منطقه‌ای گلستان وجود دارد که  یکی از مهم‌ترین آن ها سد نرماب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به  تاثیر مثبتی که سد نرماب در کنترل سیلاب سال گذشته داشت، تلاش شد تحرک بیشتری را در وضعیت اعتباری آن ایجاد کنیم.

قول‌های نوبخت برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در گلستان/ اختصاص 30 میلیاردتومان برای سدنرمابآخرین وضعیت ساخت سدها در گلستان / 100 میلیارد تومان برای تکمیل نرماب اختصاص یافتاستاندار گلستان: تعیین تکلیف نجات خلیج گرگان تا اردیبهشت سال آینده/نرماب بهار آینده آبگیری می‌شودگیلک گفت: با پیگیری مدیریت شرکت و حمایت‌های مسئولان استان توانستیم اعتبار 20 میلیارد تومانی این سد را به 100 میلیارد تومان برسانیم. همچنین توانستیم 100 میلیارد دیگر از اعتبارات محل مواد قانونی 10 و 12 به آن اضافه کنیم.

وی با اشاره به نقش این سد در مدیریت سیلاب بیان داشت: امیدواریم از سال بعد بتوانیم با کنترل سیلاب با استفاده از این سد، به استان کمک کنیم؛ همچنان که سال گذشته این سد به‌رغم ناتمام بودن، توانست در حوضه رودخانه نرماب سیلاب 440 متر مکعب در ثانیه را به حدود 240 متر مکعب در ثانیه برساند.

معاون طرح و توسعه آب منطقه‌ای استان ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های زیربنایی و مهم استان، آبرسانی از سد نرماب به 4 شهر شرق استان، به خصوص شهر گنبدکاوس و نوار مرزی است که به صورت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است و آب شرب حدود 550 هزار نفر از مردم شرق استان را تامین می‌کن .

انتهای پیام/582/ح

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلیارد تومان آب منطقه ای برای تکمیل سد نرماب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900704

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تصاویر | سیلاب در منطقه دشتیاری
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به تملکات میدان شهید مطهری قم
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس