Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جوادی روز دوشنبه در بازدید از زندان شهرستان ابهر اظهار داشت: این بازدید با هدف ارزیابی آمادگی و هوشیاری نیروهای یگان حفاظت و بررسی مسائل و مشکلات موجود در این زندان صورت می‌گیرد.

وی ضمن بازدید از اماکن مختلف زندان از جمله بندهای نگهداری مددجویان، اماکن آموزشی، فرهنگی و بهداشتی و بررسی وضعیت مرخصی‌های ویژه عید نوروز در جریان آخرین وضعیت اقدامات برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوادی در ادامه به صورت چهره‌به‌چهره با مددجویان دیدار و گفت و گو کرد و پس از استماع عرایض آن‌ها دستورات لازم در خصوص رسیدگی به درخواست‌های قانونی را صادر کرد.

وی سپس با تمام سربازان وظیفه زندان شهرستان ابهر دیدار کرده و ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها مسائل و مشکلات سربازان را از نزدیک بررسی و دستور مساعد و لازم را صادر کرد.

مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: تمام زندانی‌های بی‌سواد این استان تحت پوشش آموزش‌های رسمی قرار دارند و با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته، مددجویان متقاضی از مقطع ابتدایی تا سطح تحصیلات تکمیلی در حال تحصیل هستند.

وی اظهار داشت: با عنایت خاص رییس کل دادگستری استان و بر اساس بخشنامه قوه قضاییه در راستای حفظ سلامتی زندانیان و خانواده آن‌ها در پیشگیری از بیماری کرونا و همچنین قرار گرفتن در ایام رجبیه، عید سعید نوروز و اعیاد شعبانیه، زندانیان واجد شرایط در قبال وثیقه معتبر از اوایل اسفندماه سال ۹۸ به مرخصی اعزام شدند.

برچسب‌ها کرونا ابهر اداره کل زندان های استان زنجان زنجان پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ابهر زنجان کرونا ابهر زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۷۹۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از دستگیری سه حفار غیرمجاز در آمل، خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدرضا کردان، صبح امروز_دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنابرگزارش پایگاه یگان حفاظت میراث‌فرهنگی شهرستان آمل و در پی اخبار واصله از سوی میراث‌بانان افتخاری مبنی بر حفاری تعدادی افراد با هویت معلوم در ملک شخصی در منطقه امامزاده عبدالله، بلافاصله مأموران یگان حفاظت به‌همراه عوامل انتظامی با مجوز ورود از مقام قضائی به محل مورد نظر عازم شدند.

وی افزود: در بررسی محل اعلام شده یک مورد حفاری غیرمجاز مشاهده شد و مأمورین در این عملیات توانستند از متهمان آلات و ادوات حفاری کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از دستگیری سه حفار غیرمجاز در این عملیات خبر داد و مطرح کرد: پس از دستگیری متهمان به همراه پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضائی شدند.

کردان با تاکید بر اینکه طبق قانون، ساخت، خریدوفروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است، گفت: با هرگونه تبلیغ، خرید و فروش و استفاده از این دستگاه که به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی است، برخورد قانونی می‌شود.

کد خبر 751089

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!