Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-30@03:51:22 GMT

شهرداری‌های بوشهر ضدعفونی شهرها را ادامه دهند

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۶۶۵

شهرداری‌های بوشهر ضدعفونی شهرها را ادامه دهند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، حمید بردستانی در نشست بررسی اقدام‌های پیشگیرانه شهرداری‌ها در مقابله با کرونا افزود: شهرداری‌ها به‌ویژه در بخش‌های آرامستان‌ها، مدیریت پسماندها، آتش‌نشانی و میادین میوه و تره‌بار همپای مجموعه درمانی در صف نخست خدمت‌رسانی در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به اقدامات شبانه‌روزی شهرداری‌های استان بوشهر در ضدعفونی محیط شهرها و پیشگیری از شیوع بیماری و کنترل آن بیان کرد: استمرار بسیج امکانات و تجهیزات شهرداری‌ها برای نظافت، ضدعفونی و گندزدایی مستمر فضاهای شهری و اطراف مراکز درمانی شهرها با هدف پیشگیری و کنترل ویروس کرونا همچنان به‌عنوان یک امر اولویت‌دار اجرا می‌شود.

بردستانی همچنین بر برنامه‌ریزی برای حفظ سلامت کارکنان شهرداری‌ها که در صف نخست خدمت‌رسانی مقابله با انتشار ویروس کرونا قرار دارند، در هماهنگی با دانشگاه‌های علوم پزشکی تأکید کرد.

کد خبر 500661 برچسب‌ها استان بوشهر كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر كرونا در ايران شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان ظهر شنبه در نشست هماهنگی در اجرای طرح ملی اتصال منازل و کسب و کارها به فیبرنوری در استان بوشهر، با تاکید بر لزوم خدمت رسانی به مردم گفت: شهرداری‌ها باید ضمن رعایت اصول و قوانین و با نگاه تسهیل گرایانه به شرکت‌های پیمانکار پروژه مربوطه، همکاری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر افزود: استان بوشهر به دلیل شرایط خاص جوی و مشکلات حوزه مخابراتی در بخش ثابت، باید هر چه زودتر در اجرای پروژه فیبرنوری که یک پروژه ملی است، اقدام لازم را اجرایی کنند و در این زمینه شهرداری و اپراتورها تمام تلاش خود را به کار گیرند.

رستمیان با اشاره به تأخیر اتفاق افتادن در اجرای این طرح در استان تاکید کرد: شرکت‌های پیمانکار طرح فیبر نوری باید با افزایش تجهیزات و اقدامات لجستیکی لازم، این عقب ماندگی از برنامه را جبران کنند.

کد خبر 6090068

دیگر خبرها

  • اجرای قانون شوراها در توسعه تأثیرگذار است
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • بدون همکاری شهروندان معضل سگ‌های ولگرد حل نمی‌شود