Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:56:08 GMT

دستگیری سارقان محله منیریه

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۱۶۷۲

دستگیری سارقان محله منیریه

رئیس کلانتری 112 ابوسعید از بازداشت سارقان وسایل خودرو در محدوده منیریه و ابوسعید خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ چنگیز ایدون گفت: در پی افزایش سرقت باطری خودرو در منطقه ابوسعید و منیریه تیمی از ماموران عملیات کلانتری مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند و برای بررسی موضوع و به دست آوردن سرنخ هایی از سارقان در محل های سرقت حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در محل های سرقت شیوه و شگرد دزدان را مورد تحقیق قرار دادند و مشخص شد که سرقت ها توسط اعضای باندی انجام شده است و در ادامه با بررسی تصاویر دوربین های مداربسته موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار 47 ساله شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: تیم عملیات کلانتری با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی پاتوق سارق سابقه دار شدند و پس از هماهنگی با مقام قضائی اولین متهم پرونده را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کلانتر محله ابوسعید ادامه داد: متهم در تحقیقات انجام شده اقرار کرد با همکاری یکی از هم دستانش باطری های خورو را سرقت کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم دوم پرونده شناسایی و با دستور قضائی وی نیز دستگیر شد، گفت: هر دو متهم 47 و 48 ساله در کلانتری به 30 فقره سرقت باطری خودروهای سواری اعتراف و اظهار داشتند، باتری های سرقتی را به پسر جوانی که یک مغازه باتری سازی در جنوب غرب پایتخت دارد فروخته اند.

وی افزود: تحقیقات پلیسی وارد مرحله تازه تری شد و با دستور قضائی دستگیری مالخر اموال سرقتی نیز در دستور کار قرار گرفت و ماموران عملیات کلانتری ابوسعید موفق شدند پس از مدتی مراقبت های ویژه از مغازه باطری سازی، مالخر اموال سرقتی را دستگیر کنند. در بازرسی از مغازه وی 18 باطری سرقتی کشف کنند.

رئیس کلانتری ابوسعید گفت: مالخر این باند سرقت در اعترافاتش عنوان کرد، باطری های نسبتا نو را به عنوان باطری نو به فروش می رسانده است و مابقی را با قیمت های ارزان تری به مشتریان فروخته است.

سرهنگ ایدون در پایان با اشاره به اینکه تمامی30 مال باخته شناسایی شده اند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال سرقتی را یک میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد کرده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت حوادث منیریه کلانتری ابوسعید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل نیکروز سلیمانی اظهار کرد: ۲ نفرآقا و خانم غیربومی که اقدام به سرقت و کش روزنی طلا از طلا فروشی‌های سطح شهرستان‌های پارس اباد و مشگین شهر کرده بودند، با اقدام به موقع ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طی یک عملیات غافلگیرانه و موفق دستگیر و طلا‌های مسروقه از آنها کشف شد.
وی افزود: در حال حاضر سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کرده‌اند و در این زمینه پرونده قضائی تشکیل شده و بررسی‌های بیشتر دراین خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرتنمایی کردند
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دستگیری سارقان طلا در مشگین‌شهر
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران