Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@10:39:58 GMT

چرا حسین هدایتی مشمول مرخصی زندانیان نشد؟

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۰۲۲

چرا حسین هدایتی مشمول مرخصی زندانیان نشد؟

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، سیامک مدیرخراسانی در پاسخ به این سوال که اخیراً کلیپی از حسین هدایتی در فضای مجازی منتشر شده است، آیا وی مشمول مرخصی‌های اخیر به دلیل شیوع کرونا شده است؟ گفت: هدایتی به مرخصی نیامده است و در زندان به سر می‌برد.

وی افزود: علاوه بر اینکه موضوع عدم تودیع وثیقه از سوی موکلم مطرح است، این فرد همچنین پرونده باز دارد و به این دلایل نمی‌تواند به مرخصی بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری در پاسخ به این سوال که آیا هدایتی بدهی‌های خود را پرداخت کرده است، گفت: تلاش‌های زیادی در این رابطه کرده اما هنوز موفق به پرداخت بدهی‌ها نشده است.

حسین هدایتی به جرم اخلال عمده در نظام اقتصادی از طریق مال نامشروع به تحمل ۲۰ سال حبس و محرومیت دائم از به‌کارگیری خدمات دولتی و رد مال معادل بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود.

در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات هدایتی، رسول امیر قهرمانی نماینده دادستان پس از حضور در جلسه و کسب اجازه از ریاست دادگاه به قرائت کیفرخواست تنظیمی این پرونده پرداخت و گفت: در این پرونده که به پرونده هدایتی موسوم است آقای هدایتی دولابی در پوشش ۸ شرکت اقدام به اخذ تسهیلات بانکی کرده و با گماردن افراد بی بضاعت و ناتوان در سمت‌های مدیریتی این شرکت‌ها توانسته است مبلغی به میزان ۵۸۶ میلیارد تومان از وجوه بانک سرمایه را در قالب تسهیلات و یا ضمانت نامه تحصیل کند.

وی گفت: همچنین نامبرده از طریق تبانی با یکی از مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان توانسته است مبلغی به میزان ۶۶ میلیارد تومان تحصیل کند که آن پرونده مفتوح است.

نماینده دادستان بیان کرد: تبانی آقای هدایتی با مدیران بانکی بدون رعایت تشریفات اعتباری و با همکاری متهم دیگر این پرونده یعنی آقای موسوی نژاد بوده است که کار وی وثیقه تراشی از طریق گران نشان دادن آن وثیقه‌ها بوده است. به طوری که تاکنون ۴ سال از تاریخ سررسید معوقات بانکی این متهم گذشته، اما هنوز این معوقات پرداخت نشده است.

به گفته قهرمانی، اصل بدهی هدایتی ۵۸۶ میلیارد تومان بوده که با احتساب سود پول، در حال حاضر به هزار و پانصد میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده که این متهم فعلاً ۱۵ میلیارد تومان را پس داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا حسن انوشه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد حداقل دستمزد طرح ترافیک 99 هدایتی حسین هدایتی صندوق ذخیره فرهنگیان ویروس کرونا حسن انوشه جهش تولید شبکه اجتماعی شاد حداقل دستمزد طرح ترافیک 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، عبدالمجید کشوری در این دوره از مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ۷۰ نفر از زندانیان استان در قالب شش تیم شرکت کردند که افراد برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته مددجویان زندان‌های استان در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کردند، افزود: این مسابقات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رکورد جدید زندانیان در فرانسه
  • روز کارگر برای کارگران تعطیل است
  • ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • محکومیت مالی برای قاچاق سوخت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • چرا کودکان فرانسوی به خوش رفتار و مؤدب بودن مشهورند؟