Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ تکواندو بیان کرد که به دلیل اینکه سلامت ورزشکاران اولویت است، لیگ را به تعویق انداختیم.

طرفداری- محسن تمجید، رئیس سازمان لیگ تکواندو درباره تکلیف مسابقات لیگ تکواندو کشور اظهاراتی را مطرح کرد.

تمجید در گفت و گو با فارس در خصوص اینکه چرا لیگ فصل 98 به سال جاری موکول شد، گفت:

به دلیل تعدد اعزام‌های بین‌المللی سال 98 که تیمهای ملی زنان و مردان باید به تورنمنتهای بین المللی و قهرمانی آسیا اعزام می‌شدند، مسابقات لیگ به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی تیمها حاضر نبودند بدون ملی‌پوشان‌شان مسابقه بدهند و به همین علت چند هفته معوقه لیگ بانوان و مردان باقی مانده است. متاسفانه این ویروس وحشتناک ورزش کل دنیا و مسابقات کشورمان را تحت الشعاع خود قرار داد. ورزش یک جز کوچک از کل بوده و با شیوع این بیماری همه‌گیر که کل دنیا را فرا گرفت، برنامه‌ها و هماهنگی‌ها  و دست مسئولان خارج شد. 

تمجید تاکید کرد:

علی‌رغم اینکه دوست داشتیم مسابقات را در همان اوایل شیوع کرونا به اتمام برسانیم، جلسات و صحبت‌های متعددی را با ریاست فدراسیون داشتیم. در نهایت تصمیم گرفتیم هفته پایانی لیگ برتر را برگزار نکنیم. سلامت ورزشکاران در اولویت تمام کارها قرار دارد. باید منتظر بمانیم مشکل حل شود.

 رئیس سازمان لیگ تکواندو در خصوص چه زمانی مسابقات پایانی لیگ برگزار خواهد شد، تاکید کرد:

اگر با گذر زمان، کرونا ضعیف تر بشود و مردم کمک کنند تا بحث فاصله گذاری اجتماعی به نتیجه برسد، اواخر خرداد یا اوایل تیرماه هفته پایانی برگزار خواهد شد. از جهاتی بازیکنان نیز از آمادگی صدردصد خود دور شده و برای رسیدن به آمادگی زمان می‌خواهند و از همین رو به طور حتم در این تاریخ ها مسابقات برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره اینکه تقریبا نتایج مشخص است، اضافه کرد:

دو بازی مستقیم سرنوشت ساز داریم، بازی شهرداری ورامین با لوازم خانگی‌کن حکم فینال را دارد. دانشگاه آزاد با پاس قوامین جنگ‌شان برای سومی و چهارمی است. اما بخاطر کرونا نمی توانیم مسابقات را برگزار کنیم. اوایل ورود ویروس به کشورمان، سناریوهای مختلفی را برای اتمام لیگ داشتیم تا تیمهای قهرمان با هم بازی کند و لیگ خاتمه یابد. ولی چون تکواندوکاران با یکدیگر تماس مستقیم دارند و اگر خدا نکرده اتفاقی می‌افتاد، بنده بعنوان مسئول سازمان خودم را نمی‌بخشیدم.

تمجید خاطرنشان کرد:

قشر ورزشکار برای جامعه ورزشی بسیار مهم بوده و باشگاه‌ها روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند؛ تا جاییکه پدر و مادرها نگران هستند. پس باید این موضوع حل شود چون جان آدم‌ها در میان است. شیوع کرونا در کل دنیا اتفاق بی‌سابقه بود که تجربه‌ای از این باور نداشتیم. این ویروس المپیک را جابجا کرد، چه برسد به ورزش قهرمانی یک کشور کلی از باشگاههای بزرگ و متمول بابت این ویروس متضرر یا ورشکسته شدند. باید با انعطاف از این مهلکه، خود را نجات دهیم.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد بوکسور وزن ۷۵ کیلوگرم تیم امید کشورمان با صعود به مرحله نیمه پایانی مسابقات قهرمانی آسیا، نشان برنز خود را قطعی کرد.   نامه سرپرست سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون درباره پرسپولیس و استقلال سرپرست سازمان خصوصی سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون، به صورت رسمی از اعلام فروش سهام رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داد.   هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین در دیدار خانگی از هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال برابر پیکان به پیروزی رسید.   صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه نمایندگان جوان هاکی روی یخ ایران با ایستادن در مکان پنجم به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه پایان دادند.   دیدار دوم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار مرحله پایانی رقابت های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف تیم الریاضی لبنان می رود.   بحر گستر پارس و ملوان نداجا صدرنشین لیگ آب‌های آرام بحر گستر پارس در بخش بانوان و ملوان نداجا در بخش مردان در پایان مرحله سوم لیگ آب‌های آرام صدرنشین باقی ماندند.   برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال برنامه مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اعلام شد.   اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و یک جریان کوچک می‌تواند نتیجه بازی را تعیین کند.   اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو نمایندگان کشورمان برای حضور در مسابقات تیراندازی جام جهانی امروز راهی باکو شدند.   مناف هاشمی: بسکتبال و والیبال تاثیری در نشان آوری کاروان المپیک ندارند دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: غیبت بسکتبال و والیبال در المپیک پاریس تاثیری در نشان آوری کاروان ندارد.    

دیگر خبرها

  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • تیم خور لارستان قهرمان لیگ دسته دو هندبال کشور شد
  • درخشش ورزشکار مراغه‌ای در مسابقات شنای آزاد 
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد