Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:08:14 GMT

تلاش پزشکان برای نجات مادر باردار در قم

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۲۲۱۸

تلاش پزشکان برای نجات مادر باردار در قم

مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم از تلاش برای نجات جان مادر باردار و فرزندان وی خبر داد و گفت: با تلاش پزشکان این مادر باردار که دارای علائم مشکوک به کرونا بود به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مریم خاکبازان در گفت وگوبا خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال گزارشی در خصوص امتناع مادر باردار 8 ماهه با بارداری دوقلویی و با سابقه زایمان زودرس و همچنین دارای علایم مشکوک به کرونا، از بستری شدن در بیمارستان، سیستم پیگیری مادران پرخطر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم  وارد عمل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: پس از بررسی های صورت گرفته در تماس اولیه مشخص شد، هر دو خط  تلفن همراه مادر و همسر وی خاموش است و سپس اکیپ مراقبین سلامت پایگاه سلامت برای متقاعد کردن مادر به منظور بستری در بیمارستان دو بار به درب منزل آنها مراجعه کردند که پاسخی داده نشد.

مدیرگروه سلامت خانواده و جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: با توجه به اینکه مادر باردار از اتباع بود سریعا با اداره کل اتباع استان رایزنی و پس از تشریح اهمیت موضوع، با همکاری صمیمانه اداره مذکور شماره تماس اقوام نزدیک مادر دریافت شد.

وی بیان کرد: یک تیم شامل یکی از همکاران پزشک و تعدادی داوطلب از هموطنان مادر باردار به منزل وی مراجعه و با تلاش و همدلی  مادر و همسر وی، برای بستری در مرکز درمانی متقاعد شده و به بیمارستان مراجعه کرد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت پزشکان قم خانواده مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نجات جان مادر باردار قمی از مرگ حتمی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • جزئیات تازه از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد