Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: برای صبح سه‌شنبه احتمال کاهش دمای تابشی و خطر سرمازدگی به‌خصوص در منطقه بن و سامان وجود دارد.

مهرداد قطره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به سرد شدن هوای استان، گفت: انتظار داریم برای اواخر هفته از روز پنج‌شنبه سامانه بارشی جدیدی فعالیت خود را از مناطق جنوبی چهارمحال و بختیاری یعنی لردگان و اردل آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه صبح امروز سورشجان با دمای یک درجه زیر صفر سردترین نقطه استان بود، افزود: برای فردا هم دما حدود یک درجه نسبت به صبح امروز کاهش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برای صبح سه‌شنبه احتمال کاهش دمای تابشی و خطر سرمازدگی به‌خصوص در منطقه بن و سامان وجود دارد، اضافه کرد: کشاورزان باید در این مناطق اقدامات لازم برای جلوگیری از سرمازدگی باغات و مزارع کشاورزی را انجام دهند.
انتهای پیام/3339

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمازدگی باغات چهارمحال و بختیاری کاهش دما چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، در نشست مسئولان قضایی استان با نماینده ولی فقیه دراستان، رئیس کل دادگستری استان از کاهش موجودی پرونده‌های قضایی استان در سال گذشته خبر داد.
رزم گفت: موجودی پرونده‌های قضایی در فروردین سال گذشته بیش از ۵۰ هزار پرونده بوده که این رقم در اسفند ماه به ۴۳ هزار پرونده رسیده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • پرونده‌های قضایی در چهارمحال و بختیاری کاهش یافت
  • کاهش پرونده‌های قضایی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری نیمه ابری تا ابری
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری ادامه دارد
  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری بارانی
  • دمای هوای اصفهان تا ۶ درجه کاهش می‌یابد/بارش رگبارهای بهاری
  • آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات