Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@02:41:10 GMT

اجرای طرح هادی روستایی در ۱۱ روستای آران و بیدگل

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۵۸۳۵۹۸

اجرای طرح هادی روستایی در ۱۱ روستای آران و بیدگل

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل از تهیه و اجرای طرح های هادی روستایی با ۶۷ میلیارد ریال اعتبار در ۱۱ روستای این شهرستان خبر داد.

«سیدعلی قدرتیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در آران و بیدگل با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام، به اهمیت تهیه طرح های هادی روستایی به عنوان یک نقشه راه مدیران ارشد روستاها اظهار داشت: تاکنون طرح هادی برای ۱۱ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار شهرستان آران و بیدگل تهیه و ابلاغ و با اعتباری بالغ بر ۶۷ میلیارد ریال اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به حوادث سیل طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ اظهار داشت: طی دو سال گذشته تعداد ۴۶۲ فقره وام تعمیراتی به مبلغ ۵۲ میلیارد ریال همراه با کمک بلاعوض تعمیراتی به مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به افرادی که واحد مسکونی آن ها آسیب دیده، پرداخت شده است. 

 

قدرتیان افزود: همچنین تعداد ۱۳ فقره تسهیلات حوادث شهری به مبلغ ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آران و بیدگل پرداخت شده است. 

 

وی با اشاره به حادثه خیز بودن نقاط مختلف کشور و وجود بحران‌های طبیعی چون زلزله، رانش زمین و سیل، بر اهمیت مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی تاکید کرد و اظهار داشت: در این راستا تاکنون تعداد ۲۷ فقره تسهیلات روستایی به مبلغ ۱۱ میلیارد ریال همراه با کمک بلاعوض سه میلیارد ریالی تنها طی دو سال گذشته پرداخت شده است. 

 

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) و با افتتاح حساب ۱۰۰ نزد بانک ملی ایران در روز ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ به عنوان اولین نهاد عمرانی کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شد و در تقویم رسمی کشور، از ۲۱ فروردین تا ۳۱ فروردین به عنوان دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) یاد شده است./ 

 

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل طرح هادی روستایی اصفهان روستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میلیارد ریال آران و بیدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار شد و گفت: امیدواریم با فعالیت جهادی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به زودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دیدار با «غلامرضا صالحی» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور اظهار کرد: کار جهادی و خدمت به مستضعفان چراغ راه عملکردی در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باشد و لازم است.

وی با بیان اینکه در این راه نباید از مشارکت مردم نیز غافل شد، افزود: تشویق مردم جهت مشارکت در حساب ۱۰۰ امام راحل یکی از مهمترین نکاتی است که باید با اطلاع رسانی صحیح و بهبود بسترهای لازم، فرهنگ‌سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم اشاعه دین در مسیر خدمت به جامعه گفت: در دین اسلام، خداوند همه انسان‌ها را به انتخاب مسیر درست تشویق می‌کند و شاه کلید موفقیت در امور را تقوا معرفی کرده است.

قریشی ادامه داد: تقوا را سرلوحه زندگی خویش قرار دهید تا در مجموعه مدیریتی نیز این نگرش با بعد معنوی پایدار باشد بنابراین ضروری است افرادی برای مدیریت‌های داخلی ادارات انتخاب شوند که خدا ترس باشند.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن مزین به نام حضرت امام خمینی (ره) است بنابراین از شما عزیزان انتظار می‌رود تا حساسیت بیشتری در امورات داشته و در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشید.

قریشی عنوان کرد: بنیاد مسکن در راستای اهداف انقلابی حرکت می‌کند و باید همگان به این نهاد کمک کنند.

وی ضمن تشکر از عملکرد بنیاد در زلزله خوی، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله زده حضور فعال داشته و تا به امروز بسیاری از منازلی را که تخریب شده بودند، بازسازی کرده است ولی متأسفانه نتوانسته فعالیت‌های خود را بیان کند.

امام جمعه ارومیه در پایان، حل مشکلات باقی مانده در مناطق زلزله زده خوی را خواستار و تصریح کرد: امیدواریم با فعالیت جهادی شما عزیزان، بزودی شاهد جشن اتمام بازسازی مناطق زلزله زده خوی باشیم.

کد خبر 747628

دیگر خبرها

  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • طرح هادی در ۶۰ درصد روستاهای ایجرود اجرا شد
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • طرح هادی مهم‌ترین ابزار مدیریت توسعه روستایی است