Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد هاشمی شهری گفت: با افزوده شدن 14 بیمار دیگر به جمع مبتلایان به کرونا، آمار کل بیماران سیستان و بلوچستان به 410 نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، بیان کرد: با این تعداد، افرادی که در استان از ابتدای اسفندماه گذشته تاکنون بیماری کرونای آنان قطعی بوده به 410 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از این تعتداد 278 نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، 96 نفر دانشگاه علوم پزشکی زابل و 36 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر هستند.   

هاشمی شهری اذعان کرد: در این مدت هزار و 749 نفر در بیمارستان های استان بابت ابتلا به بیماریهای تنفسی بستری و هزار و 378 نفر ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: در مدت یاد شده  171 نفر بر اثر ابتلا به بیمارهای حاد تنفسی در استان فوت کرده اند که 37 نفر آنان قطعا مبتلا به کرونا و  58 نفر مشکوک به این بیماری بوده اند  و آزمایشات کرونای 76 نفر از این فوتی ها هم  منفی بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تصریح کرد: هم اکنون 200 نفر از مبتلایان به کرونا در مراکز درمانی سه حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر بستری هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۵۸۳۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، ملاشاهی رئیس اداره پیش بینی ومدیریت بحران مخاطرات وضع هوای اداره کل هواشناسی این استان،گفت: بارش های 24 ساعت گذشته در زاهدان نزدیک به 18 میلی متر ثبت شده که این شرایط تا فردا بعد ظهر در زاهدان ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • ۳٠ درصد قبولی در رشته‌های پزشکی و علوم پزشکی مربوط به زابل است
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها